Skravletråd RØDT LAG

Hurra :D
Men seriøst, jeg tror nok vi kan skylde på deg for seieren her :D

Glad eg kan bidra [emoji28] Men trur ikkje eg får til det samme neste veke [emoji23] Veit ikkje kva eg eigentleg har gjort, men veit at eg har hatt underskudd på kalorier og karb. OG at jobben har fått kjenna det - vore heilt susete vistnok [emoji23][emoji23]
 
Så, godt jobbet på utfordringen jenter :D
Skal vi prøve oss på plukk og mix igjen?

Jeg foreslår i tillegg til eller istedenfor;
* Meditasjon
* Yoga
* Situps

Hvem vil lage utfordringen denne gangen? Jeg synes at MiniMe80 gjorde en god jobb sist gang og du kan gjerne få lage en ny utfordring denne uken også :D
 
Glad eg kan bidra [emoji28] Men trur ikkje eg får til det samme neste veke [emoji23] Veit ikkje kva eg eigentleg har gjort, men veit at eg har hatt underskudd på kalorier og karb. OG at jobben har fått kjenna det - vore heilt susete vistnok [emoji23][emoji23]

Hehe ^^
Ja 4,1 kg er ganske så mye. Ikke la det gå på helsa løs nå. Du har resten av ditt liv på deg <3
 
Så, godt jobbet på utfordringen jenter :D
Skal vi prøve oss på plukk og mix igjen?

Jeg foreslår i tillegg til eller istedenfor;
* Meditasjon
* Yoga
* Situps

Hvem vil lage utfordringen denne gangen? Jeg synes at MiniMe80 gjorde en god jobb sist gang og du kan gjerne få lage en ny utfordring denne uken også :D

Oo, eksotisk! :p Jeg er med på den.
Skulle gjerne, men vet at det blir bare tiltak å gjøre det. Er så sliten for tiden. MiniMe80 må gjerne lage igjen om hun vil. :)
 
Gratulerer med seieren til alle! Og glad jeg ikke dro dere ned ved min vektoppgang. Kommer sterkere tilbake neste uke :)
Imponerende vektnedgang EJ!!!

Hvem vil lage utfordringen denne gangen? Jeg synes at MiniMe80 gjorde en god jobb sist gang og du kan gjerne få lage en ny utfordring denne uken også :D
Skulle gjerne ha gjort det men reiser bort i morgen tidlig og er borte til søndag, så rekker ikke å ordne noe challenge :)
 
Gratulerer med seieren til alle! Og glad jeg ikke dro dere ned ved min vektoppgang. Kommer sterkere tilbake neste uke :)
Imponerende vektnedgang EJ!!!


Skulle gjerne ha gjort det men reiser bort i morgen tidlig og er borte til søndag, så rekker ikke å ordne noe challenge :)

Synd, men sånn er det :)
Men vi kan poste nå i kveld om vi vil det, vi må jo ikke vente til fristen :)
 
Oo, eksotisk! :p Jeg er med på den.
Skulle gjerne, men vet at det blir bare tiltak å gjøre det. Er så sliten for tiden. MiniMe80 må gjerne lage igjen om hun vil. :)

Jeg hater yoga ^^ Men det skal visst være godt for kropp og sjel ^^
Og stress påvirker vektnedgang negativt, så sånnsett kan det jo være lurt ^^
 
Synd, men sånn er det :)
Men vi kan poste nå i kveld om vi vil det, vi må jo ikke vente til fristen :)
Hmmm...
Hvis jeg gjør det, hva vil dere ha ut av lista og hva vil dere ha inn på lista?
Ønsker dere vannutfordringa eller skal den taes av? Basic er fremdeles med?

Hva fra plukk og mix skal ut og hva skal inn og hva skal vi ha med videre?

Er bonus poengene greie nok?
 
Hmmm...
Hvis jeg gjør det, hva vil dere ha ut av lista og hva vil dere ha inn på lista?
Ønsker dere vannutfordringa eller skal den taes av? Basic er fremdeles med?

Hva fra plukk og mix skal ut og hva skal inn og hva skal vi ha med videre?

Er bonus poengene greie nok?

Jeg kan godt gjøre det om du ikke vil altså, du skal ikke bli presset til å gjøre det!

Vann kan sikkert tas av, folk er ikke så glad i den. Kanskje den kan bli en del av plukk og mix? Og jeg foreslår Yoga, meditasjon og situps på plukk og mix.
 
Jeg kan godt gjøre det om du ikke vil altså, du skal ikke bli presset til å gjøre det!

Vann kan sikkert tas av, folk er ikke så glad i den. Kanskje den kan bli en del av plukk og mix? Og jeg foreslår Yoga, meditasjon og situps på plukk og mix.
Du kan gjøre det hvis du vil :)
Hvis jeg gjør det så blir det å kopiere lista og bytte ut noen ting fra lista med de tre tingene du foreslo.
 
Du kan gjøre det hvis du vil :)
Hvis jeg gjør det så blir det å kopiere lista og bytte ut noen ting fra lista med de tre tingene du foreslo.

Ja det samme gjør jeg :)

Kan jo egentlig vente til i morgen, i tilfelle noen på laget ikke har fått tid til å tenke over saken og kanskje vil ha med noe spesielt. Eller?
 
Ja det samme gjør jeg :)

Kan jo egentlig vente til i morgen, i tilfelle noen på laget ikke har fått tid til å tenke over saken og kanskje vil ha med noe spesielt. Eller?
God idé :)
Men da lager du lista i morgen :)
 
Vann kan vi egentlig kutte ut for jeg sliter med å bare få i meg 1 liter. Blir så full i magen og er ikke så kult å drikke under press. :p
 
Vann kan vi egentlig kutte ut for jeg sliter med å bare få i meg 1 liter. Blir så full i magen og er ikke så kult å drikke under press. :p

Mhm. Jeg elsker vann og drikker hele tiden, så det er en lett utfordring for meg. Men det er jo unødvendig å drikke når en ikke er tørst.
 
Mhm. Jeg elsker vann og drikker hele tiden, så det er en lett utfordring for meg. Men det er jo unødvendig å drikke når en ikke er tørst.
Kan godt ha vann som et punkt på plukk og mix som du foreslo lenger opp :)
 
Nå er utfordringen laget. Gjorde om litt og la til litt. Ikke sikker på om det ble litt vel mye, hva tror dere?
 
Back
Topp