Nei, tenk snart er det juli![]()
Ja og det har gått veldig fort :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, tenk snart er det juli![]()
Jada, det skulle ikke være noe problemMen greier fortsatt ikke besyætemme meg for om jeg vil ha tre eller fire hjul
![]()
Jaja, så lenge man ikke legger på seg så!![]()
![]()
Har ei som ikke drikker brus, men hun er veldig glad i saft da![]()
Ja og det har gått veldig fort :O
Det gikk en del solbærsirup i pinsa, da den ble drukket varm fordi det var ganske surt ute og vi var på markedmen ellers så går det kanskje 1/2 flaske saft i året om det går så mye
![]()
SantMen det sies jo at Pepsi Max får deg til å føle deg mere sulten, så da får du jo i deg kalorier likevel
![]()
Huff ja, tiden bare raser av stedLiker ikke!
Det var ikke mye! Går en hel del mer her, men prøver å begrense det da![]()
Ja syntes ikke det er lenge siden det var 17 mai egentlig :O med denne farta er det jo skolestart igjen før jeg får sukk for meg :O
Ikke si d! 17. august starter skolen for min lille store jente..!
Selvfølgelig gjør det detIkke verst! Blir det sjokolade når du er ferdig da eller?
Men da har du My fitness pal som viser deg hvor mange kalorier du har å rutte med på en dag![]()
Vu har hatt det kjempefint viMen håper dere har hatt det fint.
Andre relativt korte turen i ferien allerede. Høres deilig ut, vi har ikke begynt ferien enda en gang vi, ei uke igjen på jobb, litt mer for mannen, og reiser ikke før om ca to uker
Og min i 4.klasseOg min lille jente skal opp i 3 klasse :O Jeg er så ikke klar for dette jeg, vil ikke at tia skal gå så fort!
Ja syntes ikke det er lenge siden det var 17 mai egentlig :O med denne farta er det jo skolestart igjen før jeg får sukk for meg :O
Hva er egentlig My Fitness pal?
Og min lille jente skal opp i 3 klasse :O Jeg er så ikke klar for dette jeg, vil ikke at tia skal gå så fort!
Men nå er vi mest glad i vann vi da, jeg personlig syntes ikke søte drikker hjelper på tørsten og fun saft og slikt kommer ikke inn til megmen det er aldri noe problem om vi er noen plass og frøkna vil ha noe søtt kliss. Da får hu det å drikke altså
![]()
En app du fører inn d du spiser og mengden, så ser du kaloriene. Du legger inn mål og den følger opp deg. Min synker med endomondo, så når jeg trener vil den justere kalorimengden min tilsvarende.
Ikveld blir d sjokolade og brus på meg. Jeg har derfor gått en tur på 4 km og trent dagens 30 day shred.