Skravletråd NY!!!

Har ei som ikke drikker brus, men hun er veldig glad i saft da :p

Det gikk en del solbærsirup i pinsa, da den ble drukket varm fordi det var ganske surt ute og vi var på marked :P men ellers så går det kanskje 1/2 flaske saft i året om det går så mye :P

Det gikk en del solbærsirup i pinsa, da den ble drukket varm fordi det var ganske surt ute og vi var på marked :p men ellers så går det kanskje 1/2 flaske saft i året om det går så mye :p

Det var ikke mye! Går en hel del mer her, men prøver å begrense det da :)

Det var ikke mye! Går en hel del mer her, men prøver å begrense det da :)

Men nå er vi mest glad i vann vi da, jeg personlig syntes ikke søte drikker hjelper på tørsten og fun saft og slikt kommer ikke inn til meg :P men det er aldri noe problem om vi er noen plass og frøkna vil ha noe søtt kliss. Da får hu det å drikke altså :)

Men håper dere har hatt det fint.

Andre relativt korte turen i ferien allerede. Høres deilig ut, vi har ikke begynt ferien enda en gang vi, ei uke igjen på jobb, litt mer for mannen, og reiser ikke før om ca to uker
Vu har hatt det kjempefint vi :) Helgeturer er i grunn supert:)

Hva er egentlig My Fitness pal?

En app du fører inn d du spiser og mengden, så ser du kaloriene. Du legger inn mål og den følger opp deg. Min synker med endomondo, så når jeg trener vil den justere kalorimengden min tilsvarende.

Ikveld blir d sjokolade og brus på meg. Jeg har derfor gått en tur på 4 km og trent dagens 30 day shred.

Men nå er vi mest glad i vann vi da, jeg personlig syntes ikke søte drikker hjelper på tørsten og fun saft og slikt kommer ikke inn til meg :p men det er aldri noe problem om vi er noen plass og frøkna vil ha noe søtt kliss. Da får hu det å drikke altså :)

Vet ikke om det hjelper på tørsten, men pepsien hjelper på sjela mi :p;)

En app du fører inn d du spiser og mengden, så ser du kaloriene. Du legger inn mål og den følger opp deg. Min synker med endomondo, så når jeg trener vil den justere kalorimengden min tilsvarende.

Ikveld blir d sjokolade og brus på meg. Jeg har derfor gått en tur på 4 km og trent dagens 30 day shred.

Smart :). Og veldig bra at den belønner trening:)

Back
Topp