Men ikke drømme vognade er jo ganske ulike og de vognene der
![]()
Jepp, de er jo det
Husker den vogna som stokke hadde da jeg fikk første i 2008. Den var skikkelig sånn storbyvogn
Den som hadde en titusenlapp til overs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ikke drømme vognade er jo ganske ulike og de vognene der
![]()
Jepp, de er jo det
Husker den vogna som stokke hadde da jeg fikk første i 2008. Den var skikkelig sånn storbyvognSå ikke ut spør du meg, men de har kommet seg i løpet av årene.
Den som hadde en titusenlapp til overs![]()
Ja det var akkurat det dadet er pengene som har gjort at jeg ikke har endt opp med en emmaljunga og
Men jeg er ganske fornøyd med at jeg fant en fin simo vogn til 1200 kr på finn da
![]()
Det er jo kjempebra! Tror man kan finne mange fint brukte vogner til salgs. Folk er jo så ivrige på å bytte ut vognene sine nå til dags
Har jo veldig lyst på den fra Stokke men er jo ikke typen til å svi av så mye penger![]()
Ja man kan finne mye fint brukt! Folk er jo så ivrige på å bytte ut fine vogner pga farge eller modell, nesten litt skummelt å mye penger enkelte bruker på slikt.. men for de som har penger å lyst må de jo gjerne gjøre det da
Nei jeg skjønner det, jeg klarer ikke å få meg til å bruke så mye penger på en vogn akkurat.
Nei jeg klarer nok ikke det heller. Spesielt når jeg har en brukbar vogn fra før
Men de som har lys og råd må bare kjøre på spør du meg![]()
Nei det er noe med det, måtte dere ha kjøpt ny vogn så blir jo saken litt annerledes![]()
Sant. Kjøpte jo Teutoniaen ny i sin tid.
Ja absoluttTror også det kan bli det![]()
Eller jeg cola lightTror jeg hadde klart det greit jeg også. Hadde vært verre hvis det skulle være 14 dager uten Pepsi Max![]()
Ja herregudTror jeg hadde klart det greit jeg også. Hadde vært verre hvis det skulle være 14 dager uten Pepsi Max![]()
Eller jeg cola light![]()

Ja ikke sant, kjøpte ny trille til frøkna da når hun brukte det. Men den kvitta jeg meg med i September sammen med alt annet etter hu haha![]()
I september 2014? Haha, lurt![]()
Nei fyDet hadde ikke gått like greit nei![]()
Det er så godtJepp det kan jeg skrive under på![]()
Det er så godt![]()
Vi leker oss på gulvet på lekemattenSitter og planlegger sommerferien nå.
Hva driver dere med?