Skravletråd NY!!!

Men ikke drømme vogna :p de er jo ganske ulike og de vognene der :p

Jepp, de er jo det :(
Husker den vogna som stokke hadde da jeg fikk første i 2008. Den var skikkelig sånn storbyvogn :p Så ikke ut spør du meg, men de har kommet seg i løpet av årene.
Den som hadde en titusenlapp til overs :rolleyes:

Jepp, de er jo det :(
Husker den vogna som stokke hadde da jeg fikk første i 2008. Den var skikkelig sånn storbyvogn :p Så ikke ut spør du meg, men de har kommet seg i løpet av årene.
Den som hadde en titusenlapp til overs :rolleyes:

Ja det var akkurat det da :P det er pengene som har gjort at jeg ikke har endt opp med en emmaljunga og ;) Men jeg er ganske fornøyd med at jeg fant en fin simo vogn til 1200 kr på finn da :)

Ja det var akkurat det da :p det er pengene som har gjort at jeg ikke har endt opp med en emmaljunga og ;) Men jeg er ganske fornøyd med at jeg fant en fin simo vogn til 1200 kr på finn da :)

Det er jo kjempebra! Tror man kan finne mange fint brukte vogner til salgs. Folk er jo så ivrige på å bytte ut vognene sine nå til dags :)
Har jo veldig lyst på den fra Stokke men er jo ikke typen til å svi av så mye penger :p

Det er jo kjempebra! Tror man kan finne mange fint brukte vogner til salgs. Folk er jo så ivrige på å bytte ut vognene sine nå til dags :)
Har jo veldig lyst på den fra Stokke men er jo ikke typen til å svi av så mye penger :p

Ja man kan finne mye fint brukt! Folk er jo så ivrige på å bytte ut fine vogner pga farge eller modell, nesten litt skummelt å mye penger enkelte bruker på slikt.. men for de som har penger å lyst må de jo gjerne gjøre det da :P

Nei jeg skjønner det, jeg klarer ikke å få meg til å bruke så mye penger på en vogn akkurat.

Ja man kan finne mye fint brukt! Folk er jo så ivrige på å bytte ut fine vogner pga farge eller modell, nesten litt skummelt å mye penger enkelte bruker på slikt.. men for de som har penger å lyst må de jo gjerne gjøre det da :p

Nei jeg skjønner det, jeg klarer ikke å få meg til å bruke så mye penger på en vogn akkurat.

Nei jeg klarer nok ikke det heller. Spesielt når jeg har en brukbar vogn fra før :p
Men de som har lys og råd må bare kjøre på spør du meg :)

Nei jeg klarer nok ikke det heller. Spesielt når jeg har en brukbar vogn fra før :p
Men de som har lys og råd må bare kjøre på spør du meg :)

Nei det er noe med det, måtte dere ha kjøpt ny vogn så blir jo saken litt annerledes :P

Back
Topp