Skravletråd NY!!!

Ja da kom jeg meg opp og nå er det litt rydding på gang :P blir jo bare mer sløv og trøtt av å ligge så satser på at å gjøre noe fornuftig kan hjelpe hehe

Stokke sin, kan det være trailz den heter mon tro:rolleyes:
Fire hjul, ganske høy og god størrelse på baggen:)

Aha :) Jeg har alltid drømt om emmaljunga men så kom jeg over en fin simo på finn så valgte den pga prisen. Og det er noe med det at når man har hatt så lyst på noe så gnager det litt når man ikke har den :P

Det eneste problemet jeg ser med å sove på hotell i byen er å være med på dette Sabeltann showet, men ingen av barna våre er spesielt interessert i han så det er det ikke så farlig om vi går glipp av..
Vi skal på Sabeltann show. Er absolutt høydepunktet for min som har vært sabtannfan siden han var 2-3 år:) Men er vel ikke no problem å komme seg inn i parken på kvelden igjen selv om man bor i byen? Har jo bilen, og forhåndsbestilt sånn pakke med to dagers inngang og show billetter:)

Vi skal på Sabeltann show. Er absolutt høydepunktet for min som har vært sabtannfan siden han var 2-3 år:) Men er vel ikke no problem å komme seg inn i parken på kvelden igjen selv om man bor i byen? Har jo bilen, og forhåndsbestilt sånn pakke med to dagers inngang og show billetter:)
Tenker bare at sovner i bilen på vei tilbake, vekke, kveldsstell og sove igjen.
Kan fort bli litt styr...

Tenker bare at sovner i bilen på vei tilbake, vekke, kveldsstell og sove igjen.
Kan fort bli litt styr...
Ja sånn ja! Jeg har jo bare en, som er fem, så for oss går nok det veldig bra:) men drar nok på hotellet sent på ettermiddagen og prøver å slappe av litt den dagen vi skal på show tenker jeg. Er egentlig mest spent på hvor mye jeg kommer til å greie å gå, oga bekkenet:(

De åpner parken en viss tid før showet sånn at de med biletter til det kommer seg inn. No problem

Åh, ja jeg vet... Angrer som fy på at jeg ikke kjøpte ei hvit emmaljunga kombivogn som lå på en til salgs-gruppe her for litt siden! Det var DEN jeg ville ha:( jeg kunne godt tenkt meg å bruke noen tusen på ei vogn, men mannen Syns det er helt crazy banana, og jeg skjønner han litt. Håper bare vi finner en brukt som vi faktisk liker da.

Ja, samme her. Men klarer ikke å få overbevist mannen om at det er en god ide:p

Back
Topp