Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg også.Lalandia har jeg hørt mye positivt om så det trur jeg kan bli veldig bra![]()
Det skal vi ogDriver å søker på hotell i byen vi også.
Skal kjøre ned så det er ikke noe problem
Vi drar heller ikke på badelandet. Vært på badeland i Spania + at det blir mye bading ellers i sommer, så vi orka ille prioritere det når vi skaø være i Kristiansand i to dager!Tenker bare parken.
Syns badeland blir litt vanskelig med en så liten baby.
Skal til lalandia neste år, da
I dag i Ålesund, reiser til Molde neste uke og videre på turné.Dinosaurshow høres ut som noe de eldste mine ville ha elsket.
Hvor er det?
Det eneste problemet jeg ser med å sove på hotell i byen er å være med på dette Sabeltann showet, men ingen av barna våre er spesielt interessert i han så det er det ikke så farlig om vi går glipp av..Det skal vi og![]()
Hva slags vogn er det?
Tusen takk, da gjør jeg detI dag i Ålesund, reiser til Molde neste uke og videre på turné.
Google Dino adventure Norge så finner du en Facebookside.
Prøver så godt jeg kanog så må jeg jo holde meg i gang selv
![]()
Stokke sin, kan det være trailz den heter mon tro
Fire hjul, ganske høy og god størrelse på baggen![]()
Vi skal på Sabeltann show. Er absolutt høydepunktet for min som har vært sabtannfan siden han var 2-3 årDet eneste problemet jeg ser med å sove på hotell i byen er å være med på dette Sabeltann showet, men ingen av barna våre er spesielt interessert i han så det er det ikke så farlig om vi går glipp av..
Tenker bare at sovner i bilen på vei tilbake, vekke, kveldsstell og sove igjen.Vi skal på Sabeltann show. Er absolutt høydepunktet for min som har vært sabtannfan siden han var 2-3 årMen er vel ikke no problem å komme seg inn i parken på kvelden igjen selv om man bor i byen? Har jo bilen, og forhåndsbestilt sånn pakke med to dagers inngang og show billetter
![]()
Ja sånn ja! Jeg har jo bare en, som er fem, så for oss går nok det veldig braTenker bare at sovner i bilen på vei tilbake, vekke, kveldsstell og sove igjen.
Kan fort bli litt styr...
De åpner parken en viss tid før showet sånn at de med biletter til det kommer seg inn. No problemVi skal på Sabeltann show. Er absolutt høydepunktet for min som har vært sabtannfan siden han var 2-3 årMen er vel ikke no problem å komme seg inn i parken på kvelden igjen selv om man bor i byen? Har jo bilen, og forhåndsbestilt sånn pakke med to dagers inngang og show billetter
![]()
Kos deg ute i den store verden![]()
Åh, ja jeg vet... Angrer som fy på at jeg ikke kjøpte ei hvit emmaljunga kombivogn som lå på en til salgs-gruppe her for litt siden! Det var DEN jeg ville hajeg kunne godt tenkt meg å bruke noen tusen på ei vogn, men mannen Syns det er helt crazy banana, og jeg skjønner han litt. Håper bare vi finner en brukt som vi faktisk liker da.
Haha! Nei ikke jeg hellerJa, samme her. Men klarer ikke å få overbevist mannen om at det er en god ide![]()
Nei, her må man henge medJa lønner seg ikke å ta altfor lange pauser her![]()
Det skal jeg
Kos deg med skravlejobb![]()
Ok, tall for infoDe åpner parken en viss tid før showet sånn at de med biletter til det kommer seg inn. No problem