Skravletråd NY!!!

Hvordan ser den ut? Tenker smått på det jeg også
Jeg sløver mens jeg lurer på om jeg skal gjøre noe fornuftig hehe

Hvor langt har du kommet i planleggingen da?

Sitter og prøver å søke på hotell i Kristiansand siden vi tenker litt på dyreparken.
Ellers blir det en liten tur til mamma, en liten tur til svigermor på hytta, ting i nærområdet med base hjemme (folkemuseet, naturhisturisk museum, tretitten +++)

Sitter og prøver å søke på hotell i Kristiansand siden vi tenker litt på dyreparken.
Ellers blir det en liten tur til mamma, en liten tur til svigermor på hytta, ting i nærområdet med base hjemme (folkemuseet, naturhisturisk museum, tretitten +++)

Høres jo ut som en fin ferie det :) Skal dere ha 1 eller flere dager i parken?

Huff ja, jeg har ikke helt gitt slipp på vogndrømmen min som står så fint på utstilling i butikken :)
Selv om vi har fult brukbar vogn her hjemme. Lov å drømme litt :rolleyes:
Åh, ja jeg vet... Angrer som fy på at jeg ikke kjøpte ei hvit emmaljunga kombivogn som lå på en til salgs-gruppe her for litt siden! Det var DEN jeg ville ha:( jeg kunne godt tenkt meg å bruke noen tusen på ei vogn, men mannen Syns det er helt crazy banana, og jeg skjønner han litt. Håper bare vi finner en brukt som vi faktisk liker da.

Åå, dit skal vi og! Gleder me like mye som kidden:D aldri vært der før. Skal bo på hotell i byen da.

Back
Topp