Klart dere er min andre familieEr vi din andre familie?Har litt å gjøre selv, så sjekker egentlig bare innom innimellom for å holde skravlingen i gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart dere er min andre familieEr vi din andre familie?Har litt å gjøre selv, så sjekker egentlig bare innom innimellom for å holde skravlingen i gang
Hehe, gleder meg til kvelden, jaMen sånn egentlig er det greit å få alt unna med engang daSå når kvelden kommer så er du ferdig for denne gang
Og så har du fått spist deilig kake
![]()
Hehe, gleder meg til kvelden, ja
Beina på bordet!
Hvordan ser den ut? Tenker smått på det jeg også
Jeg sløver mens jeg lurer på om jeg skal gjøre noe fornuftig hehe
Hvor langt har du kommet i planleggingen da?
Sitter og prøver å søke på hotell i Kristiansand siden vi tenker litt på dyreparken.
Ellers blir det en liten tur til mamma, en liten tur til svigermor på hytta, ting i nærområdet med base hjemme (folkemuseet, naturhisturisk museum, tretitten +++)
Prøver å få minstemann til å soveSitter og planlegger sommerferien nå.
Hva driver dere med?
Åh, ja jeg vet... Angrer som fy på at jeg ikke kjøpte ei hvit emmaljunga kombivogn som lå på en til salgs-gruppe her for litt siden! Det var DEN jeg ville haHuff ja, jeg har ikke helt gitt slipp på vogndrømmen min som står så fint på utstilling i butikken
Selv om vi har fult brukbar vogn her hjemme. Lov å drømme litt![]()
Tenker 3 dager dersom vi finner hotellHøres jo ut som en fin ferie detSkal dere ha 1 eller flere dager i parken?
Akkurat kommet hjem fra handletur. Nå er vi slitene.. Så slækker litt på sofaen før mannen skal begynne å pusse gulvSitter og planlegger sommerferien nå.
Hva driver dere med?
Tenker 3 dager dersom vi finner hotell
Åå, dit skal vi og! Gleder me like mye som kiddenSitter og prøver å søke på hotell i Kristiansand siden vi tenker litt på dyreparken.
Ellers blir det en liten tur til mamma, en liten tur til svigermor på hytta, ting i nærområdet med base hjemme (folkemuseet, naturhisturisk museum, tretitten +++)
Driver å søker på hotell i byen vi også.Åå, dit skal vi og! Gleder me like mye som kiddenaldri vært der før. Skal bo på hotell i byen da.
Tenker bare parken.Oki tenker dere da parken + badelandet?
Tenker bare parken.
Syns badeland blir litt vanskelig med en så liten baby.
Skal til lalandia neste år, da
Høres koselig ut det daSitter og prøver å søke på hotell i Kristiansand siden vi tenker litt på dyreparken.
Vi snakker om at neste å leier vi sammen med en annen familie et feriehus i Danmark og tar Legoland og Lalandia.Ja den ser jegJeg har lovet frøkna en tur i parken til neste år jeg da. Bare oss 2, så kan lillebror være hos bestemor
![]()
Sitter på utsiden av dinosaurshowet, som forventet. Far og sønn er inne, lillesøster synes det er skummelt. Vi leker på hoppeslott og spiser popkornSitter og planlegger sommerferien nå.
Hva driver dere med?
Tror også det kan bli detHøres koselig ut det da![]()
Dinosaurshow høres ut som noe de eldste mine ville ha elsket.Sitter på utsiden av dinosaurshowet, som forventet. Far og sønn er inne, lillesøster synes det er skummelt. Vi leker på hoppeslott og spiser popkorn
Vi snakker om at neste å leier vi sammen med en annen familie et feriehus i Danmark og tar Legoland og Lalandia.