Det er så godt![]()
I know! Prøver å begrense meg siden jeg ammer men må ha en dose hver dag. Skumle greier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godt![]()
I know! Prøver å begrense meg siden jeg ammer men må ha en dose hver dag. Skumle greier![]()
Hva er det snakk om da?Høres jo ut som om dere er avhengige av noe som er ulovlig haha![]()
Hva er det snakk om da?
Tror det er snakk om Pepsi Max..Hva er det snakk om da?
Var jeg og avhengig av for 8-9 år sidenTror det er snakk om Pepsi Max..
Er ikke jeg, men cola light derimotVar jeg og avhengig av for 8-9 år siden![]()
Tror ikke det er no bedreEr ikke jeg, men cola light derimot![]()
Høres jo ut som om dere er avhengige av noe som er ulovlig haha![]()
Jada, det skulle ikke være noe problemMen det burde være mulig å få tak i en fin brukt vogn da. Er jo så mange som går gjennom 3-4 vogner per unge før de finner en de trives med![]()
Ikke verst! Blir det sjokolade når du er ferdig da eller?Er på dag 13 nå, så bare i morgen igjen.
Går egentlig greit
Skulle nesten vært ulovlig spør du meg![]()
Nå som jeg har fått med meg hva det er snakk om så kan jeg ikke skjønne detMen så liker ikke jeg brus da
![]()
Da er du heldigEr så glad for at ungene mine ikke er så glade i det. Rene gifta
![]()
Eller jeg cola light![]()
Ja herregud![]()
La oss ikke snakke så mye om det. Plutselig setter vi i gang med null brusdrikking før vi vet ordet av det
![]()
Siden jeg har begynt å bruke My fitness pal, så ser jeg antall kalorier d er i brusen. Er blitt nevneverdig mindre brusdrikking gitt!
Ja, det er viktig. Ikke langt igjen til mållinjen nå.Jepp, vi prøver å skravle oss fast inn mot mål![]()
Ja, det er viktig. Ikke langt igjen til mållinjen nå.
Drikker lite brus både jeg og frøkna, drikker lite saft også vi da![]()
Pepsi Maxen har jo null kalorier, men stappa full av andre ting jeg ikke har godt av![]()