Skravletråd NY!!!

Vi finner nok glansdagene våre når vi blir voksne ;)

Vel jeg har ei som får meg til å føle meg gammel titt og stadig :P Spesielt når hun begynner med "den gang du var liten" "fantes det fargebilder når du var ung" og så mye mer festlig :P men det beste må vel ha hvert når hun lurte på om bestemoren på 54 år levde sammen med dinosaurene haha :P

Da setter jeg i gang og maler strøk nr to på babyrommet:) Selv om jeg strengt tatt ikke burde. Var heltnødelagt etter første strøk i går. Er panelvegg, så er mye små arbeid som må gjøres med kost også..

Smart :). Og veldig bra at den belønner trening:)

D gjør den. Så om jeg er sugen på noe godt, så trener jeg litt ekstra først, for eksempel en gåtur eller joggetur. Passer på at endomondoen er påskrudd, og da blir kalorimengden min automatisk økt = godis!! :D Eller ekstra stykke pizza, mere dressing, brus osv

Vel jeg har ei som får meg til å føle meg gammel titt og stadig :P Spesielt når hun begynner med "den gang du var liten" "fantes det fargebilder når du var ung" og så mye mer festlig :P men det beste må vel ha hvert når hun lurte på om bestemoren på 54 år levde sammen med dinosaurene haha :P
Min lurer mest på om jeg levde under krigen. Mormor og morfar da? Nei, sier jeg. (de er 61 og 62)
Den eneste som han kjenner som levde under krigen er oldemor. Hun har bursdag 9.4 hun og ble etter det jeg husker 13 år den dagen krigen brøt ut

Skal være knallvær hele langtidsvarselet her ihvertfall, ref yr. Langtidsvarselet varer frem til tirsdag om litt over en uke.
Her skal det desverre begynne å regne ca nå men bli brukbart igjen ca torsdag.

Min lurer mest på om jeg levde under krigen. Mormor og morfar da? Nei, sier jeg. (de er 61 og 62)
Den eneste som han kjenner som levde under krigen er oldemor. Hun har bursdag 9.4 hun og ble etter det jeg husker 13 år den dagen krigen brøt ut

Ja jeg har og fått det spørsmålet haha :P og når jeg kikker på henne og sier at jeg jeg er bare 20 år eldre enn deg så kikker hun rart og lurer på om jeg levde under istiden da?? Rart man føler seg gammel eller haha :P men jaggu er de søte de barna ;)

Back
Topp