Vi finner nok glansdagene våre når vi blir voksne![]()
Vel jeg har ei som får meg til å føle meg gammel titt og stadig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi finner nok glansdagene våre når vi blir voksne![]()
Okei, skal roe meg ned nå![]()
Ok, du Syns ikke det er så stor forskjell liksom?Hmm, jeg har tre nå, hvis jeg hadde kjøpt ny vogn så hadde det blitt fire. Egentlig ganske tilfeldig![]()
Dumt spørsmålSelvfølgelig gjør det det![]()
Det går så fort!Nei, tenk snart er det juli![]()
Så gå og legg deg daGuri så trøtt jeg er
Sovet dårlig i natt?Guri så trøtt jeg er
Hihi, dessverre ikke denne gangenEr ikke du the bearer of good news da?
Vet d blir sydentemperaturer her frem til og med søndag ihvertfall![]()
Jeg vet ikke om de hjelper :-oHjelper allergimedisinene da?
Godt ikke du har nattevakt ;-)Hehe, gleder meg til kvelden, ja
Beina på bordet!
Guri så trøtt jeg er
Tror jeg hadde klart det greit jeg også. Hadde vært verre hvis det skulle være 14 dager uten Pepsi Max![]()
Hihi, dessverre ikke denne gangen![]()
Men jeg håper de tar feil og at ikke sommeren er over før den har fått begynt nesten ;-)
Smart. Og veldig bra at den belønner trening
![]()
Min lurer mest på om jeg levde under krigen. Mormor og morfar da? Nei, sier jeg. (de er 61 og 62)Vel jeg har ei som får meg til å føle meg gammel titt og stadigSpesielt når hun begynner med "den gang du var liten" "fantes det fargebilder når du var ung" og så mye mer festlig
men det beste må vel ha hvert når hun lurte på om bestemoren på 54 år levde sammen med dinosaurene haha
![]()
Her skal det desverre begynne å regne ca nå men bli brukbart igjen ca torsdag.Skal være knallvær hele langtidsvarselet her ihvertfall, ref yr. Langtidsvarselet varer frem til tirsdag om litt over en uke.
Er avhengig av Cola light, men klarte meg uten på slutten av svangerskapet siden jeg ble så dårlig av kullsyren..Det hadde jeg hatt stooore problemer med
Pepsi max altså![]()
Min lurer mest på om jeg levde under krigen. Mormor og morfar da? Nei, sier jeg. (de er 61 og 62)
Den eneste som han kjenner som levde under krigen er oldemor. Hun har bursdag 9.4 hun og ble etter det jeg husker 13 år den dagen krigen brøt ut