Må jo være lov å titte...Takk det skal viblir vel en tur innom babyshopen og og kikke på vogn, selv om vi har tenkt å kjøpe brukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo være lov å titte...Takk det skal viblir vel en tur innom babyshopen og og kikke på vogn, selv om vi har tenkt å kjøpe brukt.
Det er gøyMå jo være lov å titte...
Titting er veldig gøy!Det er gøy![]()
4mndDårlig humør om dagen?
Hvor gammel er mini?
Hun er b menneske, sovner stort sett alltid sent :/ sover lenge på morgenen daOi, det var sent
Flink du er! Ostekake er min favorittBarbie kaka. Cupkakes og ostekake![]()
Allergimedisinene har hun nettopp begynt med, har ikke testet eksakt hva hun ikke tåler, men må være noe pollen.Ja da kjenner hun ikke til et liv uten
Hva er hun allergisk mot?
Er ikke du the bearer of good news da?God morgen snupper :-D
Vi får nyte sola denne uka, neste uke kan det være for sent :-o
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/maanedsvarsel-juli-kan-likevel-bli-kald/a/23477765/
Oh nooo :/ på tide sommeren kommer for fullt nå!God morgen snupper :-D
Vi får nyte sola denne uka, neste uke kan det være for sent :-o
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/maanedsvarsel-juli-kan-likevel-bli-kald/a/23477765/
Hun "krever" minst to dager, han får jo ikke komme før ettet ferien hennes... ;-)
Allergimedisinene har hun nettopp begynt med, har ikke testet eksakt hva hun ikke tåler, men må være noe pollen.
Astmamedisinene har hun tatt siden hun var ca 7 mnd ;-)
Ja, begge delerGod morgen til deg Kjedelig og litt spennende samtidig kanskje? Håper du får en fin søndag i alle fall![]()
Haha. Ja, ikke santGår nok greit.
Jeg bare kjenner at det gruer jeg meg til allerede. Og jeg BEGYNNER ikke permisjon før til jul...
Helt topp, men slitsomHar du en fin lørdag?![]()
Tittei! Her er det også fullt kjørInnom for å hilse på
Beklager mitt fravær, men her er det fullt kjør![]()