Skravletråd NY!!!

Men ikke ignorer bekkenet hvis det ikke blir bedre! Da kan du ha krav på behandling.

Jeg sliter med mitt bekken enda, seks år etter førstemann :-o
Men jeg slet jo mye da, som jeg skrev i går.

Ja du slet jo med litt av hvert :( fått noe behandling for bekkenet?
Jeg er jo den typen som går lenge å plages før jeg gidder å gjøre noe med det. Fikk jo henvisning til fysio i svangerskapet for å forebygge slik at jeg ikke skulle plages senere. Men jeg brukte ikke henvisningen fordi jeg er den jeg er :p

Allergimedisinene må jeg kamuflere i drikke, som hun får når hun må skylle munnen etter astmamedisinene :-P
Håper det gir seg :-P
Slitsomt.

Min tar nå aerius smeltetablett, han har ellers vært gjennom alle de flytende på markedet, begynte før han var to.

Søstra har nesten aldri måttet ta noe, og der er paracet en kamp som er grusom.

Tror det har mye å si hva man forventer. Du forventer jo og er innstilt på overtid og da blir det kanskje ikke så tungt:)
Jeg fikk dagen etter termin sist, så de åtte dagene på overtid denne gangen var tung. Har aldri vært gravid så lenge :p
Hun "krever" minst to dager, han får jo ikke komme før ettet ferien hennes... ;-)

God morgen.
I dag skal vi hjem :(
Men håper dere har hatt det fint.

Andre relativt korte turen i ferien allerede. Høres deilig ut, vi har ikke begynt ferien enda en gang vi, ei uke igjen på jobb, litt mer for mannen, og reiser ikke før om ca to uker

God morgen, alle sammen! Er oppe tidlig på en søndag for å reise på jobb og være med på bestilling av varer. Må læres opp igjen i egen jobb etter permisjonen :P Haha. Neida, skal bare være med og se hvordan lageret ser ut. Så er det søndag og siste kosedag før arbeidslivet virkelig slår til igjen.

Tror det har mye å si hva man forventer. Du forventer jo og er innstilt på overtid og da blir det kanskje ikke så tungt:)
Jeg fikk dagen etter termin sist, så de åtte dagene på overtid denne gangen var tung. Har aldri vært gravid så lenge :p

Ja det kan hende :) Men så er det jo heller ikke så mye annet å gjøre, for jeg får jo allikevel ikke gjort noe fra eller til på når han kommer haha :P

God morgen, alle sammen! Er oppe tidlig på en søndag for å reise på jobb og være med på bestilling av varer. Må læres opp igjen i egen jobb etter permisjonen :P Haha. Neida, skal bare være med og se hvordan lageret ser ut. Så er det søndag og siste kosedag før arbeidslivet virkelig slår til igjen.
Ohh, permisjon over... Tøffe tak!

Går nok greit.

Jeg bare kjenner at det gruer jeg meg til allerede. Og jeg BEGYNNER ikke permisjon før til jul...

God morgen, alle sammen! Er oppe tidlig på en søndag for å reise på jobb og være med på bestilling av varer. Må læres opp igjen i egen jobb etter permisjonen :p Haha. Neida, skal bare være med og se hvordan lageret ser ut. Så er det søndag og siste kosedag før arbeidslivet virkelig slår til igjen.
God morgen til deg Kjedelig og litt spennende samtidig kanskje? Håper du får en fin søndag i alle fall:)

Back
Topp