Sov søttGod natt alle i hop
Skravles i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov søttGod natt alle i hop
Skravles i morgen![]()
Ja er en god dose medisiner om dagen :-o
Men men. Astmamedisinene tar hun uten problem da ;-)
Og nå på natta har hun bedt om ventoline. Så tydelig at hun synes de hjelper.
Men ikke ignorer bekkenet hvis det ikke blir bedre! Da kan du ha krav på behandling.
Jeg sliter med mitt bekken enda, seks år etter førstemann :-o
Men jeg slet jo mye da, som jeg skrev i går.
Ja virker som om hun kjenner at det hjelper. Men så har hun brukt disse medisinene siden hun var ca 7 mnd og da ;-)Det er jo bra at hun skjønner sammenhengenher er det jo heldigvis bare snakk om febernedsettende.
Ja virker som om hun kjenner at det hjelper. Men så har hun brukt disse medisinene siden hun var ca 7 mnd og da ;-)
Slitsomt.Allergimedisinene må jeg kamuflere i drikke, som hun får når hun må skylle munnen etter astmamedisinene![]()
Håper det gir seg![]()
Hun "krever" minst to dager, han får jo ikke komme før ettet ferien hennes... ;-)Tror det har mye å si hva man forventer. Du forventer jo og er innstilt på overtid og da blir det kanskje ikke så tungt
Jeg fikk dagen etter termin sist, så de åtte dagene på overtid denne gangen var tung. Har aldri vært gravid så lenge![]()
Men håper dere har hatt det fint.God morgen.
I dag skal vi hjem![]()
Tror det har mye å si hva man forventer. Du forventer jo og er innstilt på overtid og da blir det kanskje ikke så tungt
Jeg fikk dagen etter termin sist, så de åtte dagene på overtid denne gangen var tung. Har aldri vært gravid så lenge![]()
Ohh, permisjon over... Tøffe tak!God morgen, alle sammen! Er oppe tidlig på en søndag for å reise på jobb og være med på bestilling av varer. Må læres opp igjen i egen jobb etter permisjonenHaha. Neida, skal bare være med og se hvordan lageret ser ut. Så er det søndag og siste kosedag før arbeidslivet virkelig slår til igjen.
Barbie kaka. Cupkakes og ostekakeHvilke kaker har du bakt?![]()
Ja, det blir hardt! Men men.. Skal nok gå greitOhh, permisjon over... Tøffe tak!
God morgen til deg Kjedelig og litt spennende samtidig kanskje? Håper du får en fin søndag i alle fallGod morgen, alle sammen! Er oppe tidlig på en søndag for å reise på jobb og være med på bestilling av varer. Må læres opp igjen i egen jobb etter permisjonenHaha. Neida, skal bare være med og se hvordan lageret ser ut. Så er det søndag og siste kosedag før arbeidslivet virkelig slår til igjen.
Kos dere!God morgen og god søndagNå er vi snart klar for Sverigetur
![]()
Takk det skal viKos dere!