Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det passer litt dårlig nå syntes jeg hahajeg er nemlig ikke klar for å få han ennå :O
Ja vi er vist det![]()
Nei, han må tilpasse seg ferieplanene deres![]()
Haha ja det er noe som sviktet en plass dasamme som frøkna som lurte på om det var smartpod når jeg var barn, når jeg sier nei så spør hun bestefaren om han hadde smartpod som barn haha
![]()
Ikke jeg heller! Men vi får ta det med godt mot![]()
Ja da er det bare å gi oppHun tror kanskje barndommen din fant sted i vikingetiden
![]()
Det kunne jo være at det FANTES, bare at du ikke HADDE ;P
Haha sånn sett så kunne han kommet nåmen JEG er ikke klar, og kjenner jeg blir litt redd av tanken på at jeg snart skal ha en liten i hus :O
NopeIkke annet å gjøre![]()
Joa men ganske sikker på at jeg fortalte at det ikke fantes. Og at vi hadde bare barnetv fra 18-18.30 så vi var ute og lekte vi når jeg var barn![]()
Haha sånn sett så kunne han kommet nåmen JEG er ikke klar, og kjenner jeg blir litt redd av tanken på at jeg snart skal ha en liten i hus :O
Nei, tror det funker dårlig..![]()
Hihi, man blir vel aldri helt klar. Men når de kommer så faller man så naturlig inn rollen at man skulle tro vi var skapt for jobben![]()
Nei jeg vil nyte Pepsi Maxen min i fred![]()
Ja kanskje hun gjør detmed alle de spørsmålene om når jeg var ung så er det ikke umulig
![]()
Og jeg er lettere skremt av at du tenker planelgge en sånn ferie med en nyfødt, det er bedre som høygravid, tross alt. En nyfødt må ammes til alle døgnets tider, det er bleieskift i tide og utide (og med "plastnekt" må du ha tøybleier da, og det er jo fint og bra, men de må vaskes. Jeg bruker tøy på mine, men jeg har vaskemaskin) og mor blør, og lekker, og er sliten...
Han bør holde seg inne til dere er tilbake
Bare ikke begynn igjen etter at babyene er ute..Jeg og.. Var nok å slutte å røyke
Haha!
Jeg og.. Var nok å slutte å røyke
Haha!