Skravletråd NY!!!

Haha ja det er noe som sviktet en plass da :p samme som frøkna som lurte på om det var smartpod når jeg var barn, når jeg sier nei så spør hun bestefaren om han hadde smartpod som barn haha :p

Det kunne jo være at det FANTES, bare at du ikke HADDE ;P

Det kunne jo være at det FANTES, bare at du ikke HADDE ;P

Joa men ganske sikker på at jeg fortalte at det ikke fantes. Og at vi hadde bare barnetv fra 18-18.30 så vi var ute og lekte vi når jeg var barn :P

Haha sånn sett så kunne han kommet nå :p men JEG er ikke klar, og kjenner jeg blir litt redd av tanken på at jeg snart skal ha en liten i hus :O

Og jeg er lettere skremt av at du tenker planelgge en sånn ferie med en nyfødt, det er bedre som høygravid, tross alt. En nyfødt må ammes til alle døgnets tider, det er bleieskift i tide og utide (og med "plastnekt" må du ha tøybleier da, og det er jo fint og bra, men de må vaskes. Jeg bruker tøy på mine, men jeg har vaskemaskin) og mor blør, og lekker, og er sliten...

Han bør holde seg inne til dere er tilbake

Joa men ganske sikker på at jeg fortalte at det ikke fantes. Og at vi hadde bare barnetv fra 18-18.30 så vi var ute og lekte vi når jeg var barn :p

Hehe, ja, den tanken er fjern for mine, som ikke helt skjønner at det å kunne PAUSE tv og SPOLE tv faktisk ikke er en selvfølge for særlig mange år siden....

Haha sånn sett så kunne han kommet nå :p men JEG er ikke klar, og kjenner jeg blir litt redd av tanken på at jeg snart skal ha en liten i hus :O

Hihi, man blir vel aldri helt klar. Men når de kommer så faller man så naturlig inn rollen at man skulle tro vi var skapt for jobben :)

Og jeg er lettere skremt av at du tenker planelgge en sånn ferie med en nyfødt, det er bedre som høygravid, tross alt. En nyfødt må ammes til alle døgnets tider, det er bleieskift i tide og utide (og med "plastnekt" må du ha tøybleier da, og det er jo fint og bra, men de må vaskes. Jeg bruker tøy på mine, men jeg har vaskemaskin) og mor blør, og lekker, og er sliten...

Han bør holde seg inne til dere er tilbake

Selv om man ikke bruker plast synlig så bruker vi både vanlige bleier, bind og alt mulig annet altså ;) selv om du er skremt av det så er jo det deg! For min del så er dette noe av det beste jeg vet, det er noen av de mest fantastiske mennesker jeg kjenner som er rundt meg. Om jeg ønsker å være på et marked med en nyfødt så ser jeg virkelig ikke noe problem i det. Det at andre ønsker å sitte hjemme med en nyfødt er demmes valg.

Back
Topp