Skravletråd NY!!!

D gjør den. Så om jeg er sugen på noe godt, så trener jeg litt ekstra først, for eksempel en gåtur eller joggetur. Passer på at endomondoen er påskrudd, og da blir kalorimengden min automatisk økt = godis!! :D Eller ekstra stykke pizza, mere dressing, brus osv

Så kult :p Må nesten testes :)

Ja jeg har og fått det spørsmålet haha :p og når jeg kikker på henne og sier at jeg jeg er bare 20 år eldre enn deg så kikker hun rart og lurer på om jeg levde under istiden da?? Rart man føler seg gammel eller haha :p men jaggu er de søte de barna ;)

Hehe. Jeg er 29 år eldre enn min eldste da, men fortsatt hverken istid, dinosaurer eller andre verdenskrig i 1979 da jeg ble født.

Hehe. Jeg er 29 år eldre enn min eldste da, men fortsatt hverken istid, dinosaurer eller andre verdenskrig i 1979 da jeg ble født.

Haha dere hadde ikke det da heller nei :P men sånn egentlig så skjønner Jo at det kan være vanskelig å forstå dette med gamledager og når ting skjedde :P

Haha dere hadde ikke det da heller nei :p men sånn egentlig så skjønner Jo at det kan være vanskelig å forstå dette med gamledager og når ting skjedde :p

Ja, det er jo det, men når vi sitter i bilen på vei til morfar sin 62 års dag, og han vet veldig godt at det er 62 han blir, og så vet like godt at det er 70 år siden krigen, og spørr om JEG levde for 70 år siden.... da har logikken sviktet, sier jeg. :P

Ja, det er jo det, men når vi sitter i bilen på vei til morfar sin 62 års dag, og han vet veldig godt at det er 62 han blir, og så vet like godt at det er 70 år siden krigen, og spørr om JEG levde for 70 år siden.... da har logikken sviktet, sier jeg. :P

Haha ja det er noe som sviktet en plass da :P samme som frøkna som lurte på om det var smartpod når jeg var barn, når jeg sier nei så spør hun bestefaren om han hadde smartpod som barn haha :P

Vel jeg har ei som får meg til å føle meg gammel titt og stadig :p Spesielt når hun begynner med "den gang du var liten" "fantes det fargebilder når du var ung" og så mye mer festlig :p men det beste må vel ha hvert når hun lurte på om bestemoren på 54 år levde sammen med dinosaurene haha :p

HaHa:laughing002. Hun syns dere er urgamle :p

Back
Topp