Er avhengig av Cola light, men klarte meg uten på slutten av svangerskapet siden jeg ble så dårlig av kullsyren..
Klarte det så lenge jeg var gravid, men ikke lenger..
Har prøvd flere ganger...har klart max en uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er avhengig av Cola light, men klarte meg uten på slutten av svangerskapet siden jeg ble så dårlig av kullsyren..
Her skal det desverre begynne å regne ca nå men bli brukbart igjen ca torsdag.
D gjør den. Så om jeg er sugen på noe godt, så trener jeg litt ekstra først, for eksempel en gåtur eller joggetur. Passer på at endomondoen er påskrudd, og da blir kalorimengden min automatisk økt = godis!!Eller ekstra stykke pizza, mere dressing, brus osv
Får håpe dere får en fin og solrik helg da![]()
Ja jeg har og fått det spørsmålet hahaog når jeg kikker på henne og sier at jeg jeg er bare 20 år eldre enn deg så kikker hun rart og lurer på om jeg levde under istiden da?? Rart man føler seg gammel eller haha
men jaggu er de søte de barna
![]()
Hehe. Jeg er 29 år eldre enn min eldste da, men fortsatt hverken istid, dinosaurer eller andre verdenskrig i 1979 da jeg ble født.
Det hadde jeg hatt stooore problemer med
Pepsi max altså![]()
Haha dere hadde ikke det da heller neimen sånn egentlig så skjønner Jo at det kan være vanskelig å forstå dette med gamledager og når ting skjedde
![]()
Jeg vet ikke om de hjelper :-o
For hun ble jo syk og er potte tett likevel :-o
Er så typisk![]()
Ja, det er jo det, men når vi sitter i bilen på vei til morfar sin 62 års dag, og han vet veldig godt at det er 62 han blir, og så vet like godt at det er 70 år siden krigen, og spørr om JEG levde for 70 år siden.... da har logikken sviktet, sier jeg.![]()
Ikke jeg heller! Men vi får ta det med godt motJa, liker ikke![]()
Ok, du Syns ikke det er så stor forskjell liksom?
Ja det er jammen godt, ellers så risikerer vi at du skremmer ut lillebror her haha![]()
Vel jeg har ei som får meg til å føle meg gammel titt og stadigSpesielt når hun begynner med "den gang du var liten" "fantes det fargebilder når du var ung" og så mye mer festlig
men det beste må vel ha hvert når hun lurte på om bestemoren på 54 år levde sammen med dinosaurene haha
![]()
. Hun syns dere er urgamle Nei det er for tidligSå gå og legg deg da
Bare lite søvn i helgaSovet dårlig i natt?
Det kan vi ikke ha noe av![]()