Black friday handler jeg normalt sett ikke så mye, men vi får seKanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selvFår se når det nærmer seg black friday
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Black friday handler jeg normalt sett ikke så mye, men vi får seKanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selvFår se når det nærmer seg black friday
![]()
Samme herBlack friday handler jeg normalt sett ikke så mye, men vi får se
Jeg har ikke hatt fri, men har en tung morgen i dag.Etter noen dager fri er det skikkelig dritt å stå opp tidlig altså [emoji14] trøtt i trynet [emoji23]
God morgen. Alle som en [emoji1] Trøtt og vond er jeg. Men få unger avgårde. Så powernappe litt ekstra tenker jeg.
Ha en fin dag![]()
Forberedelser og forventninger er fint.Er jo faktisk forberedelser og forventninger som er best![emoji1] når jula kommer er den jo over før den har startet[emoji38]
Lurer på hvem som kommer til oss iår....ingen som kan svare ennå[emoji849]
God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
November er brahurra for november
Skulle skrive innlevering. Ble Mot i Brøstet på TV![]()
Gleder meg!God morgen[emoji4] Helt utrolig at det snart er jul[emoji28]
Kjøpt en enesteBedre enn ingen
Aner ikke hvem som skal få hva.. har ca 15 stk å kjøpe til..
Så flink du erJeg lager litt ting selv. På den måten kan ingen si pris, og jeg føler meg ikke gnien ^^
Den skjønte jeg ikke.denne tiden er super
Så flink du erKoselig med hjemmelagede gaver
![]()
Hva lager du?Takk
Ja det er det, og det er jo så lett å lage![]()
Takk, det skal vi [emoji4]God morgen![]()
Kos dere med dåpen![]()
Hva lager du?