Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer vi lettdet gjenstår å se
Takk for detGratulerer og god bedring med kvalmen
Elsker gubben høyt men gave er ikke han sterkeste side og egentlig ikke så farlig heller men ønsker meg en kjole så da får jeg bidra litt selvKanskje jeg må finne en gave til meg selv også, aldri tenkt på
Skulle skrive innlevering. Ble Mot i Brøstet på TV
Hørtes fornuftig utElsker gubben høyt men gave er ikke han sterkeste side og egentlig ikke så farlig heller men ønsker meg en kjole så da får jeg bidra litt selv
Det er jo digg å ikke ha då mange planerjobb å kun jobb
Lever storebror ammer nå så skal jeg dra til Porsgrunn til outland kanskje en kaffe så hente en sengGod morgen[emoji4]
Her blir det ikke stort annet enn jobb i dag tror jeg. Enn du?
De siste julegavene tror jeg vil spare 20 til 30 kr pr stykk [emoji14]god morgen . Planer om å handle noe spesielt på black friday ? småtrolla hjemme enda , tid for havregrøt . Rudde i dag jeg og pakke inn gaver .
Ja oki . Det er da noeDe siste julegavene tror jeg vil spare 20 til 30 kr pr stykk [emoji14]
Ja, da høres det slik ut[emoji4]Tja, jeg har kontroll på dåpskjolen, kirka og lokalet. Svigerfar har kontroll på maten. Tror vi er i rute [emoji4]
Så godt med en rolig dag[emoji4] senvakt i dag?jobb å bsre det i dag
Fult opp da[emoji4]Lever storebror ammer nå så skal jeg dra til Porsgrunn til outland kanskje en kaffe så hente en seng
God morgen og velkommen november
God morgen. Det er november! Juhu. Siste mnd før jul!
Ønsker alle en super dag[emoji1]
2 mnd så er vi i 2018
Kjøpt en eneste Bedre enn ingen Aner ikke hvem som skal få hva.. har ca 15 stk å kjøpe til..Ja
Hva med deg?