Skravletråd November

Ja nei det pleier være to tre andre damer også som er i samme båt som meg de dagene, da er nok du en av dem :p
Men jeg kommer til å være stor som en bulldoser i desember pga graviditet, så jeg bør kanskje prøve å være litt mer effektiv med gandelen i år...
Jeg er gravid i uke 7.. håper jeg har litt mer energi når det nærmer seg jul enn jeg har nå :shy: Nå orker jeg ikke noe..:angelic:

Etter noen dager fri er det skikkelig dritt å stå opp tidlig altså [emoji14] trøtt i trynet [emoji23]

God morgen[emoji1] nå går det fort altså!!
Det gjør det, men denne tiden elsker jeg

Nå må jeg bare passe på få gjort alt jeg skal pg helst være ferdig til jul når svigermor kommer.
(en av tingene jeg skal gjøre er å finne ut når svigermor kommer ;-))

God morgen! :)

God morgen. Alle som en [emoji1] Trøtt og vond er jeg. Men få unger avgårde. Så powernappe litt ekstra tenker jeg.

Ha en fin dag :)

Av alle dager. I dag når vi er tidlig oppe og klar til å dra, mannen har hjemmekontor så han kan sende de store avsted.

DA bestemmer lillemor seg for at frokosten skal spises hjemme. Ikke i bhg.

Jeg ville komme tidlig på jobb når jeg hadde mulighet, for jeg jobbet alltid for lite i starten av mnd for jeg må både hente og levere.

Det gjør det, men denne tiden elsker jeg

Nå må jeg bare passe på få gjort alt jeg skal pg helst være ferdig til jul når svigermor kommer.
(en av tingene jeg skal gjøre er å finne ut når svigermor kommer ;-))

Er jo faktisk forberedelser og forventninger som er best![emoji1] når jula kommer er den jo over før den har startet[emoji38]
Lurer på hvem som kommer til oss iår....ingen som kan svare ennå[emoji849]

Back
Topp