Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt. Men mest av alt har jeg planer om å finne ut hva alle skal få og handle 15. November for da har amfi medlemskveld kl 20-24 med 20-30% og andre gode tilbud i de fleste butikkene.Noen som har begynt på julegavene da?![]()
Kanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selvLitt. Men mest av alt har jeg planer om å finne ut hva alle skal få og handle 15. November for da har amfi medlemskveld kl 20-24 med 20-30% og andre gode tilbud i de fleste butikkene.
Får se når det nærmer seg black friday Noen som har begynt på julegavene da?![]()

God morgen og velkommen november![]()
God morgen. Det er november! Juhu. Siste mnd før jul!
Noen som har begynt på julegavene da?![]()
November November
I stil remember
Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag
Og mye mer...
Hvilken planer har dere i dag?
Ja, så vidt! Men fornøyd med egen innsats så langt. Det pleier å være meg og mannfolka som freser rundt i butikkene 21.-23. desember. Kanskje jeg slipper å være en av gutta i år?![]()
Blir aldri ferdig før mannfolka jeg heller 
Nei ikke godt i gang.. kjøpt en enesteJepp, er godt igang[emoji1]
Du da?
Bedre enn ingen tenker jeg Ferdig med alle gavene skal bestille de siste på Black friday...sparer 20 kr pr ting så er verdt det.Noen som har begynt på julegavene da?![]()
Her blir det nok bare å ligge og slappe av. Gravid i uke 7 og små kvalm og null energi.November November
I stil remember
Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag
Og mye mer...
Hvilken planer har dere i dag?
Ferdig med alle gavene skal bestille de siste på Black friday...sparer 20 kr pr ting så er verdt det.
Jeg har til å med funnet gave til meg selv i år ..vell jeg trenger det men tar det som en gave til meg selv![]()
Blir aldri ferdig før mannfolka jeg heller
![]()