God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb også lite annet. Se ann humøret til vesla og formen min. Hu pleier å være rimelig sliten etter bhg. Enn du?plan for dagen?
Godt dere blir enige da hvertfall[emoji6] Vi skal hvertfall være med svigers, men om vi blir der eller hos oldemoren til A er åpent enda.tror ikke vi blir enige før 24 des
Begynt så smått. Ferdig med 15 av ca 40. Blir ferdig med enda noen bare jeg får tatt en tur til byen. Men mannen er verst å finne på gave til..Noen som har begynt på julegavene da?
Skal prøve så godt jeg kan, men er en mnd med en del ting så overskuddet må være der.Endelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?
God morgen[emoji4] er du i rute til dåpen da?God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
15 av 40? Oi! Da har du litt å handle jaBegynt så smått. Ferdig med 15 av ca 40. Blir ferdig med enda noen bare jeg får tatt en tur til byen. Men mannen er verst å finne på gave til..
God morgen og velkommen november
God morgen i rute for jul?God morgen. Det er november! Juhu. Siste mnd før jul!
Lige mådeØnsker alle en super dag[emoji1]
Tja, jeg har kontroll på dåpskjolen, kirka og lokalet. Svigerfar har kontroll på maten. Tror vi er i rute [emoji4]God morgen[emoji4] er du i rute til dåpen da?
god morgen . Planer om å handle noe spesielt på black friday ? småtrolla hjemme enda , tid for havregrøt . Rudde i dag jeg og pakke inn gaver .November November
I stil remember
Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag
Og mye mer...
Hvilken planer har dere i dag?
det gjenstår å seEndelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?
Når er dåp?God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
Ja, det begynner å bli noen [emoji28]15 av 40? Oi! Da har du litt å handle ja
jobb å bsre det i dagJobb også lite annet. Se ann humøret til vesla og formen min. Hu pleier å være rimelig sliten etter bhg. Enn du?
he he det blir vi tilsluttGodt dere blir enige da hvertfall[emoji6] Vi skal hvertfall være med svigers, men om vi blir der eller hos oldemoren til A er åpent enda.
19.novemberNår er dåp?
Gratulerer og god bedring med kvalmenHer blir det nok bare å ligge og slappe av. Gravid i uke 7 og små kvalm og null energi.
SeffEndelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?