God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb også lite annet. Se ann humøret til vesla og formen min. Hu pleier å være rimelig sliten etter bhg. Enn du?plan for dagen?
Godt dere blir enige da hvertfall[emoji6] Vi skal hvertfall være med svigers, men om vi blir der eller hos oldemoren til A er åpent enda.tror ikke vi blir enige før 24 des![]()
Begynt så smått. Ferdig med 15 av ca 40. Blir ferdig med enda noen bare jeg får tatt en tur til byen. Men mannen er verst å finne på gave til..Noen som har begynt på julegavene da?![]()
Skal prøve så godt jeg kan, men er en mnd med en del ting så overskuddet må være der.Endelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?
God morgen[emoji4] er du i rute til dåpen da?God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
15 av 40?Begynt så smått. Ferdig med 15 av ca 40. Blir ferdig med enda noen bare jeg får tatt en tur til byen. Men mannen er verst å finne på gave til..
God morgen og velkommen november![]()
God morgenGod morgen. Det er november! Juhu. Siste mnd før jul!
Lige mådeØnsker alle en super dag[emoji1]
Tja, jeg har kontroll på dåpskjolen, kirka og lokalet. Svigerfar har kontroll på maten. Tror vi er i rute [emoji4]God morgen[emoji4] er du i rute til dåpen da?
god morgen . Planer om å handle noe spesielt på black friday ?November November
I stil remember
Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag
Og mye mer...
Hvilken planer har dere i dag?
det gjenstår å seEndelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?
Når er dåp?God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
Ja, det begynner å bli noen [emoji28]15 av 40?Oi! Da har du litt å handle ja
![]()
jobb å bsre det i dagJobb også lite annet. Se ann humøret til vesla og formen min. Hu pleier å være rimelig sliten etter bhg. Enn du?
he he det blir vi tilsluttGodt dere blir enige da hvertfall[emoji6] Vi skal hvertfall være med svigers, men om vi blir der eller hos oldemoren til A er åpent enda.
19.novemberNår er dåp?
Gratulerer og god bedring med kvalmenHer blir det nok bare å ligge og slappe av. Gravid i uke 7 og små kvalm og null energi.
SeffEndelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?