Black friday handler jeg normalt sett ikke så mye, men vi får seKanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selv Får se når det nærmer seg black friday
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Black friday handler jeg normalt sett ikke så mye, men vi får seKanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selv Får se når det nærmer seg black friday
God morgen!
Samme herBlack friday handler jeg normalt sett ikke så mye, men vi får se
Jeg har ikke hatt fri, men har en tung morgen i dag.Etter noen dager fri er det skikkelig dritt å stå opp tidlig altså [emoji14] trøtt i trynet [emoji23]
God morgen. Alle som en [emoji1] Trøtt og vond er jeg. Men få unger avgårde. Så powernappe litt ekstra tenker jeg.
Ha en fin dag
god morgrn alle sammen
Forberedelser og forventninger er fint.Er jo faktisk forberedelser og forventninger som er best![emoji1] når jula kommer er den jo over før den har startet[emoji38]
Lurer på hvem som kommer til oss iår....ingen som kan svare ennå[emoji849]
God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
November er brahurra for november
Skulle skrive innlevering. Ble Mot i Brøstet på TV
Gleder meg!God morgen[emoji4] Helt utrolig at det snart er jul[emoji28]
Kjøpt en eneste Bedre enn ingen Aner ikke hvem som skal få hva.. har ca 15 stk å kjøpe til..
Så flink du er Koselig med hjemmelagede gaverJeg lager litt ting selv. På den måten kan ingen si pris, og jeg føler meg ikke gnien ^^
Den skjønte jeg ikke.denne tiden er super
Så flink du er Koselig med hjemmelagede gaver
Hva lager du?Takk
Ja det er det, og det er jo så lett å lage
Takk, det skal vi [emoji4]God morgen
Kos dere med dåpen
Hva lager du?