Skravletråd November

Kanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selv :hilarious: Får se når det nærmer seg black friday ;)
Black friday handler jeg normalt sett ikke så mye, men vi får se

Er jo faktisk forberedelser og forventninger som er best![emoji1] når jula kommer er den jo over før den har startet[emoji38]
Lurer på hvem som kommer til oss iår....ingen som kan svare ennå[emoji849]
Forberedelser og forventninger er fint.

Jeg har bare spurt svigermor og hun kommer samt svarte for døtrene som jeg ikke forventet, og helt som forventet skal de til sine svigers og/eller faren sin.

hurra for november
November er bra

Bare innledet med en trøtt mamma, stresset=hissig mamma og endelig på plass på jobb møtt av en mail som jeg frykter medfører endringer jeg ikke har lyst til...

Tung start på november

Men nå kjenner jeg at jeg savner en fungerende app. Eller evt fungerende nettleser. Jeg trenger at linken tilbake til der jeg var fungerer!!! Når det endelig er fart her så suger det å ha det så tungvint som dette!!

(men jeg har prinsipper mot tapatalk og ikke lyst å gi etter selv om den funker så bra!!!)

denne tiden er super
Den skjønte jeg ikke.

Eller joda.

Jeg har bare en for dårlig moegen med dårlig humør til å klare å se på den herlige tiden med små unger som skal nytes. For den skal det. Men hadde jeg bare fått lagt den skiva i matboksen og gått på badet og pusset tenner hadde jeg vært her nesten en time tidligere. Og den timen hadde jeg trengt

Jeg gir snart opp å strikke med 5 pinner! Blir det like fint med 4 pinner tro? En pinne mindre å holde styr på. Mamma og pappa kommer i dag, og jeg tror kanskje jeg må få litt hjelp av mamma med dette. Eventuelt strikke med rundpinner og sy sammen til en sylinder, men det høres ikke så sterkt ut. Eller?

Back
Topp