Klassisk.Ja det er jo veldig typisk[emoji28]
Jaja. Jeg har plusstid å ta av, det er ikke det. Bare at jeg ikke liker å jobbe mindre enn den 90% stillingen jeg har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klassisk.Ja det er jo veldig typisk[emoji28]
Å det hørtes godt utJeg skal lage konfekt og marsipan. Har kjøpt inn krukker og ha det i som jeg skal dekorere. Og så har jeg noen andre prosjekt som skal syes.
Det tror jeg!Endelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?
Ser ut som vi ligger bra anDet tror jeg!
Alltid mest liv i starten av en månedSer ut som vi ligger bra an
Tja, forsåvidt. Men må sette igang for fullt nå.God morgen i rute for jul?
Alltid mest liv i starten av en måned
Få med mange er hyggelig!Får prøve å opprettholde livet denne gangen. Men det er vel lurt å få inn fler, slik at dere som har gjort d dette lenge ikke må sitte med alt ansvaret.
God morgen. Alle som en [emoji1] Trøtt og vond er jeg. Men få unger avgårde. Så powernappe litt ekstra tenker jeg.
Ha en fin dag
jul ja, vet ikke hva vi skal julaften jeg
Jeg gir snart opp å strikke med 5 pinner! Blir det like fint med 4 pinner tro? En pinne mindre å holde styr på. Mamma og pappa kommer i dag, og jeg tror kanskje jeg må få litt hjelp av mamma med dette. Eventuelt strikke med rundpinner og sy sammen til en sylinder, men det høres ikke så sterkt ut. Eller?
God morgen. Endelig november[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16] snart jul jo[emoji6]
Hva er det du strikker?
Skrelling gru. 5 pinner må være grusomt. Jeg sliter med 2[emoji23][emoji85]
Mhm . På etterskudd sammenlignet med i fjor herTja, forsåvidt. Men må sette igang for fullt nå.
Prøv rundpinne. Enten frem og tilbake eller Google magic loopPrøver meg på leggvarmere. Men jeg har rekker opp arbeidet flere ganger
Det tror jeg ikke at jeg er. Faktisk tvert imotMhm . På etterskudd sammenlignet med i fjor her
Jeg hadde da alle gavene ferdigDet tror jeg ikke at jeg er. Faktisk tvert imot
Samme herHva er det du strikker?
Skrelling gru. 5 pinner må være grusomt. Jeg sliter med 2[emoji23][emoji85]