Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen till deg og gleder meg nær denna tiden kommer. Allt julepynt i butiker Ohh det er så kosligtGod morgen. Endelig november[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16] snart jul jo[emoji6]
Prøv rundpinne. Enten frem og tilbake eller Google magic loop
Jeg strikker aldri med fem pinner
Det hadde ikke jeg. Jeg handler det meste i novemberJeg hadde da alle gavene ferdig
Det er ikke så vanskelig synes jeg. Når man bare strikker en om gangen i alle fall.Jeg så litt på magic loop, det kan være at jeg må prøve meg på det ja. Det så vanskelig ut det og, men man slipper i alle fall unna alle pinnene!
Det er ikke så vanskelig synes jeg. Når man bare strikker en om gangen i alle fall.
Hurra for november og terminmåned Denne høsten har gått utrolig fort, bare en måned til adventspynten skal frem :O
Det er ikke så vanskelig synes jeg. Når man bare strikker en om gangen i alle fall.
Indeed hatt en god start på dagen du da?Kjenner følelsen![emoji13] grusomt!
Det er digg da. Må innom der jeg ogMå ha et par bursdagsgaver også har obs 70% på jakker til voksne og barn[emoji1]
Klart detEndelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?
Speilvendt??Det ser faktisk lettere ut enn fryktet. Men hvordan strikker du mønster? Speilvendt?
Flott! Få med flere i tråden Da blir det ekstra gøySeff
Jeg klarte ikke det heller jegJeg så litt på magic loop, det kan være at jeg må prøve meg på det ja. Det så vanskelig ut det og, men man slipper i alle fall unna alle pinnene!
Ja, det er gøy når vi får med flere som blir her. Ikke bare et blaff en dagFlott! Få med flere i tråden Da blir det ekstra gøy
Får du det vist så tenker jeg det går greit. Gitt ar du kan strikke så et det lett.Jeg klarte ikke det heller jeg
Bare litt og mye er listeklart også strikkes litt[emoji108][emoji4]Noen som har begynt på julegavene da?