Skravletråd November

Prøv rundpinne. Enten frem og tilbake eller Google magic loop

Jeg strikker aldri med fem pinner

Jeg så litt på magic loop, det kan være at jeg må prøve meg på det ja. Det så vanskelig ut det og, men man slipper i alle fall unna alle pinnene!

Jeg så litt på magic loop, det kan være at jeg må prøve meg på det ja. Det så vanskelig ut det og, men man slipper i alle fall unna alle pinnene!
Det er ikke så vanskelig synes jeg. Når man bare strikker en om gangen i alle fall.

Hurra for november og terminmåned :D Denne høsten har gått utrolig fort, bare en måned til adventspynten skal frem :O

Det ser faktisk lettere ut enn fryktet. Men hvordan strikker du mønster? Speilvendt?
Speilvendt??

Nei, jeg strikker jo bare rundt og rundt. Det er bare det at pinnen er for lang så jeg trekker ut vaieren mellom to masker og båe jeg kommer dit så bare trekker jeg dem innpå også stikket den ut på andre siden i stedet. Men jeg strikker helt helt vanlig.

Hei ja da har er fått gjort en hel den hjemma. Nå ska meg och miste spise lunsj och så må eg børja på matlagning :-). Planen efterpå er att hæmta 2 pakker på posten och handla ett brett på Nille :-)

Back
Topp