Skravletråd November

Ånei[emoji85] Ikke si sånn da[emoji23] 2021 er da storesøster har skolestart også[emoji85]
Snart er man gammel og grå ja!
Min eldste går i fjerde og mellomste i første så det er babyen min som begynner i 2021.

Født i jula 2015. Yngst i kullet.

Jeg gir snart opp å strikke med 5 pinner! Blir det like fint med 4 pinner tro? En pinne mindre å holde styr på. Mamma og pappa kommer i dag, og jeg tror kanskje jeg må få litt hjelp av mamma med dette. Eventuelt strikke med rundpinner og sy sammen til en sylinder, men det høres ikke så sterkt ut. Eller?
Jada. På pinnenr 8 og 9 bruker jeg 4. Syns det er lettere jeg :) De er så tjukke at det er litt stress helst

Speilvendt??

Nei, jeg strikker jo bare rundt og rundt. Det er bare det at pinnen er for lang så jeg trekker ut vaieren mellom to masker og båe jeg kommer dit så bare trekker jeg dem innpå også stikket den ut på andre siden i stedet. Men jeg strikker helt helt vanlig.

Hmmm. Fant en side der det står at man skal strikke en halv omgang om gangen. Trodde det betydde fra side til side, men nå gir det ikke mening lenger.

Jada. På pinnenr 8 og 9 bruker jeg 4. Syns det er lettere jeg :) De er så tjukke at det er litt stress helst

Det ser liksom ut som at bare 4 pinner vil gi en litt annen vinkel. Tror jeg må prøve.

Back
Topp