JaaJa det hadde vært kjekt
Prøver dere på første?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaJa det hadde vært kjekt
Prøver dere på første?
lykke til Jeg er i uke 7, uvel og kvalm. Sovet i hele dag..Tenkt, november allerede! Satser på to streker denne mnd
Tusen takk! Lykke til du også selv med noen plager er jeg missunderlig på deglykke til Jeg er i uke 7, uvel og kvalm. Sovet i hele dag..
Blir en trekant man forholder seg tilDet ser liksom ut som at bare 4 pinner vil gi en litt annen vinkel. Tror jeg må prøve.
Heldige du[emoji1]25 dager til Looondon
Det er da noe[emoji28]Takktakk Er ikke trøtt lengre hvertfall [emoji23]
Krysser fingrene for at det endelig klaffer[emoji1]Tenkt, november allerede! Satser på to streker denne mnd
Koselig da[emoji4]Ble litt forandringer stakk innom en venn for en kaffe [emoji14] endelig hjemme men nå er det middag også blir det styremøte
Hmmm. Fant en side der det står at man skal strikke en halv omgang om gangen. Trodde det betydde fra side til side, men nå gir det ikke mening lenger.
JaaKrysser fingrene for at det endelig klaffer[emoji1]
Jeg er gravid i uke 7.. håper jeg har litt mer energi når det nærmer seg jul enn jeg har nå Nå orker jeg ikke noe..
jul ja, vet ikke hva vi skal julaften jeg
Takk[emoji171] håpe du får en super dag og[emoji1]
ah god shopping
Endelig november!!! Klarer dere 8000 innlegg i denne tråden før 1 desember?
God morgen! November. Snart jul! Og veldig snart dåp for lille. Tror nok november blir fin. [emoji4]
Håper jeg også.. helt utslitt Kan hende det blir mye handling på nettUff, så kjip start på svangerskapet! Jeg er godt over halvveis, men har vært i god form hele tiden. Satser på du kvikner til når du kommer over i neste trimester! Ellers får du ty til netthandel i år
Vi også. Hvert år.Vi skal heldigvis være hjemme[emoji28]
jobben kaller