Skravletråd November

Det ser liksom ut som at bare 4 pinner vil gi en litt annen vinkel. Tror jeg må prøve.
Blir en trekant man forholder seg til :)

Strikka nettopp to armer selv med 4 pinner :)

Straks avgårde i selskap til niesa mi [emoji1] Spist oss mette på pizza nå først da [emoji23]

Hmmm. Fant en side der det står at man skal strikke en halv omgang om gangen. Trodde det betydde fra side til side, men nå gir det ikke mening lenger.

Neida, du strikker en halv omgang. Da har du kommet til der vaieren stakk ut. Flyttet maskene på pinnen og strikker andre halvparten. Men du fortsetter bare rundt og rundt egentlig

Jeg er gravid i uke 7.. håper jeg har litt mer energi når det nærmer seg jul enn jeg har nå :shy: Nå orker jeg ikke noe..:angelic:

Uff, så kjip start på svangerskapet! Jeg er godt over halvveis, men har vært i god form hele tiden. Satser på du kvikner til når du kommer over i neste trimester! Ellers får du ty til netthandel i år :)

Uff, så kjip start på svangerskapet! Jeg er godt over halvveis, men har vært i god form hele tiden. Satser på du kvikner til når du kommer over i neste trimester! Ellers får du ty til netthandel i år :)
Håper jeg også.. helt utslitt :meh: Kan hende det blir mye handling på nett :)

Back
Topp