det er moroSkulle skrive innlevering. Ble Mot i Brøstet på TV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er moroSkulle skrive innlevering. Ble Mot i Brøstet på TV
vi får seDet klarer vi lett
en fridag i uken er diggDet er jo digg å ikke ha då mange planer
veldig diggSå godt med en rolig dag[emoji4] senvakt i dag?
helt sinnsykt så fort 2017 gikk2 mnd så er vi i 2018
Ikke verstBare litt og mye er listeklart også strikkes litt[emoji108][emoji4]
Ja syns det nettopp var jul jeg..helt sinnsykt så fort 2017 gikk
sovet godt?God morgen
så kjipt daNovember er bra
Bare innledet med en trøtt mamma, stresset=hissig mamma og endelig på plass på jobb møtt av en mail som jeg frykter medfører endringer jeg ikke har lyst til...
Tung start på november
Den går fortere og fortere for hver årTiden går for fort [emoji85][emoji85]
hva er galt med nettleseren?Men nå kjenner jeg at jeg savner en fungerende app. Eller evt fungerende nettleser. Jeg trenger at linken tilbake til der jeg var fungerer!!! Når det endelig er fart her så suger det å ha det så tungvint som dette!!
(men jeg har prinsipper mot tapatalk og ikke lyst å gi etter selv om den funker så bra!!!)
tiden før julDen skjønte jeg ikke.
Eller joda.
Jeg har bare en for dårlig moegen med dårlig humør til å klare å se på den herlige tiden med små unger som skal nytes. For den skal det. Men hadde jeg bare fått lagt den skiva i matboksen og gått på badet og pusset tenner hadde jeg vært her nesten en time tidligere. Og den timen hadde jeg trengt
Ja. Jeg krysser fingrene for at caset på jobb får et annet utfall enn jeg ønsker.så kjipt da
Ånei[emoji85] Ikke si sånn da[emoji23] 2021 er da storesøster har skolestart også[emoji85]Den går fortere og fortere for hver år
Jeg er seriøst redd det snart et 2021 og skolestart for minstemor
Og før jeg vet sukk av det er jeg pensjonist og bestemor
det gleder vi oss tilGod morgen. Endelig november[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16] snart jul jo[emoji6]
he he ser den jaEr litt usikker jeg også. Kommer liksom helt an på når jeg føder[emoji85][emoji23]
Jeg ogsåNovember juhuuu jag elskar november og desember .
I min nettleser på mobil så gir ikke den vesle pila ved nicket noen handling. Jeg vil da føres tilbake til der jeg var. Appen gjorde det selv. Jeg vil tilbake til der jeg var kommet for tre sider siden. Ikke nederst i diskusjonen og ikke finne tilbake til der jeg var for å lese neste innlegg.hva er galt med nettleseren?
ah skjønnerI min nettleser på mobil så gir ikke den vesle pila ved nicket noen handling. Jeg vil da føres tilbake til der jeg var. Appen gjorde det selv. Jeg vil tilbake til der jeg var kommet for tre sider siden. Ikke nederst i diskusjonen og ikke finne tilbake til der jeg var for å lese neste innlegg.
he he ja o grunnJa syns det nettopp var jul jeg..