Skravletråd November

November er bra

Bare innledet med en trøtt mamma, stresset=hissig mamma og endelig på plass på jobb møtt av en mail som jeg frykter medfører endringer jeg ikke har lyst til...

Tung start på november
så kjipt da

Tiden går for fort [emoji85][emoji85]
Den går fortere og fortere for hver år

Jeg er seriøst redd det snart et 2021 og skolestart for minstemor

Og før jeg vet sukk av det er jeg pensjonist og bestemor

Men nå kjenner jeg at jeg savner en fungerende app. Eller evt fungerende nettleser. Jeg trenger at linken tilbake til der jeg var fungerer!!! Når det endelig er fart her så suger det å ha det så tungvint som dette!!

(men jeg har prinsipper mot tapatalk og ikke lyst å gi etter selv om den funker så bra!!!)
hva er galt med nettleseren?

Den skjønte jeg ikke.

Eller joda.

Jeg har bare en for dårlig moegen med dårlig humør til å klare å se på den herlige tiden med små unger som skal nytes. For den skal det. Men hadde jeg bare fått lagt den skiva i matboksen og gått på badet og pusset tenner hadde jeg vært her nesten en time tidligere. Og den timen hadde jeg trengt
tiden før jul ;)

Ja. Jeg krysser fingrene for at caset på jobb får et annet utfall enn jeg ønsker.

Ungene skal jeg kose litt ekstra med og beklage at jeg var stressa så går det seg nok til.

For november er egentlig en fin måned

Den går fortere og fortere for hver år

Jeg er seriøst redd det snart et 2021 og skolestart for minstemor

Og før jeg vet sukk av det er jeg pensjonist og bestemor
Ånei[emoji85] Ikke si sånn da[emoji23] 2021 er da storesøster har skolestart også[emoji85]
Snart er man gammel og grå ja!

hva er galt med nettleseren?
I min nettleser på mobil så gir ikke den vesle pila ved nicket noen handling. Jeg vil da føres tilbake til der jeg var. Appen gjorde det selv. Jeg vil tilbake til der jeg var kommet for tre sider siden. Ikke nederst i diskusjonen og ikke finne tilbake til der jeg var for å lese neste innlegg.

I min nettleser på mobil så gir ikke den vesle pila ved nicket noen handling. Jeg vil da føres tilbake til der jeg var. Appen gjorde det selv. Jeg vil tilbake til der jeg var kommet for tre sider siden. Ikke nederst i diskusjonen og ikke finne tilbake til der jeg var for å lese neste innlegg.
ah skjønner

Back
Topp