Ikke i bruk
Forumet er livet
Den leste jeg så fort at jeg leste "oksestek med bunn av pepperkaker". Det hadde smakt rart. Men ostekake med pepperkaker hørtes godt utLaget ostekake med bunn av pepperkaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den leste jeg så fort at jeg leste "oksestek med bunn av pepperkaker". Det hadde smakt rart. Men ostekake med pepperkaker hørtes godt utLaget ostekake med bunn av pepperkaker
Merkelige!!!!!!!!Hvordan hade dere reagert visst du hade hæmta barnet ditt hos naboen og du får med noen tegninger der min sønn og nabo mannen har suttit og tegnet ett av bilderna er det meg.
De har tegnet meg med buksa og trusa ned på knerna. Det stog og noet mamma med truse med på kne?
Hørtes koselig ut Når jeg er på besøk hos noen med veldig små barn så tenker jeg "takk og lov for at mine har blitt store"I kveld har jeg vært hos en venninne. Hun har er barn på akkurat 1 år.. Ønsker om barn blir ikke noe mindre av det akkurat
ikke hørt omVi skal se Goosebumps
nei men sønnen din kan ha sagt hva han har tegnetNei Før han er ikkje så flink og tegne. Det står en text og . Det er iallfall inte minn sønn som skriver så fint
Ta bildet av treningen å vis oss.Ja . Får en klump i magen eg. Han har Asså syttit sammen men min sønn og tegnet detta
kos dereHa en koselig kveld[emoji1]
Her blir det sofakos med mannen så snart vi har kastet de siste to barna i seng[emoji1]
Fy skamme seg...Ble jo hele 7 etter hverandre!![emoji23][emoji33][emoji85]
vurderte det vi ogsåJupp Pleier å dra hvert år
Stakkars liten! Enda godt den er litt fastere i dag. Fortsatt masse masse god bedring!Takk <3 Idag er første dagen med fast avføring på 3 uker! Hatt kjøttsår som vi har behandlet med krystallfiolett og kortison, så begynner endelig å se en ende på det Kunne bade for første gang igjen igår
he he neiDet var jo ikke lurt[emoji38]
Men dere reiser ikke? Regner med at det blir en del folk i morgen siden det er meldt dårlig vær...vurderte det vi også
Hvilken messe?Idag ble det litt shopping og i morgen skal vi på messe på Lillestrøm
Du får kile mannen under føttene så han våkner Hvilken film skal du se?
Takk <3 Godt å få godgutten tilbakeStakkars liten! Enda godt den er litt fastere i dag. Fortsatt masse masse god bedring!
Ronja har over 200Hvor mange har du sammenlagt egentlig? Hadde ikke du over 100K? Eller er det Ronja?
KidsexpoHvilken messe?
Har listen oppdatert seg nå? Tror den skulle det ca kl 20.15Hoho, det er jo et mål i seg selv[emoji23]
nope den vinner ikke uansettKjemper du ikke om 1 plassen hver mnd lenger?