M
Moderator Eve
Guest
Film er kos Tips?Film er kos[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Film er kos Tips?Film er kos[emoji1]
Er der noe godt da?Blei Brimi-Fjordland [emoji14]
så supertruseDet er lenge siden vi har fått sett ferdig en hwl film hvilken ser dere?
Takker takker ..Ikke langt igjen![emoji1]
Heia, heia!!
kaptein supertruseHvilke film ser dere?
Her legger mannen Lille U, så skal han legge frøkna.
Etter det skal han eldsten og meg spise kyllingvingeklubber og se film
Jeg synes både viltbollene og lammegryta (?) er gode Den siste har jeg ikke prøvdEr der noe godt da?
kengubarnet vil heller på spillexpoMen dere reiser ikke? Regner med at det blir en del folk i morgen siden det er meldt dårlig vær...
Vi vurderer den også [emoji14]kengubarnet vil heller på spillexpo
Haha, ja for det er jo ikke det samme i det heeele tattEi kollega sa igår at ei venninne var blitt som en gammel kjerring som satt hjemme på lørdagen og strikker [emoji14] Godt jeg broderer da, og ikke strikker [emoji14]
Hahaha! Hu prøvde å glatte over da hun forstod hva hu hadde sagt [emoji14]Haha, ja for det er jo ikke det samme i det heeele tatt
neste helg er den ikke?Vi vurderer den også [emoji14]
Kult!!!!Ja, det fulgte med huset så har gubben supplert med dart også, så han har skikkelig mannebule.
Jupp Står i kalenderen her [emoji14]neste helg er den ikke?
Det var skikkelig fint!
Dæven!!!!Ronja har over 200
jeg over 100
Håper jeg blir ferdig før ungen blir konfirmant [emoji14]Det var skikkelig fint!
Ahh... Det er så synd at Babyverden ikke er på den. ( men kanskje vi gjør noe annet spennende neste år)Kidsexpo
Vant ikke 1 plassen her før litt siden tro?nope den vinner ikke uansett
Ja, egentlig Blir spennende!Ahh... Det er så synd at Babyverden ikke er på den. ( men kanskje vi gjør noe annet spennende neste år)