Så lenge dere har samme smak så går jo det fint. Hadde ikke gått her. Mannen eier ikke smak
Absolutt ikke samme smak her[emoji23]
Men mannen gir etter og finner som regel en som jeg liker[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge dere har samme smak så går jo det fint. Hadde ikke gått her. Mannen eier ikke smak
Du skriver vel ikke sakte?![emoji1] ser deg jo overalt hele tiden[emoji28]
Absolutt ikke samme smak her[emoji23]
Men mannen gir etter og finner som regel en som jeg liker[emoji1]
Bare 45 min ^^
Men det er ikke noe problem, for hun er stille og rolig. Det er bare det at hun vil sovne på puppen, og det kan jo ta litt tid <3
Skjønner[emoji2] det kan ta litt tid ja, men gråter ihvertfall ikke[emoji4]
Babyteppe Får ikke lagt inn bilde, men detteHaha ^^ Hava broderer du?
Hvor mange har du sammenlagt egentlig? Hadde ikke du over 100K? Eller er det Ronja?he he går fint det
Det har du. Men Lilleulven lederHar ikke sjekka lista på en stund. Men har skravla en del tror jeg
Babyteppe Får ikke lagt inn bilde, men dette
Edit: link funka ikke [emoji14]
Det er gøy da. Vi pleier å bruke blå i pannekakerEr helt vanlig havregrøt med konditorfarge
Ja da går det jo an, husker bare de dråpene jeg, og de smakte mye.Hadde slik konditorfarge - gel stående i dyp rosa jeg brukte i krem til å ha inni kake til en babyshower.
Syns ikke den gelen smaker noe
Skal mannen bort i kveld?Trøtt lillemor sover. Jeg får la være å sovne selv og stå opp og se mellomste i seng og si hade til mannen.
Konditorfarger er smakløseSetter ikke konditorfargen smak på grøten da? Eller er de blitt bedre siden mine glansdager med kakemannbaking?
Deilig det ogsåHa en koselig kveld[emoji1]
Her blir det sofakos med mannen så snart vi har kastet de siste to barna i seng[emoji1]
Kult! Har dere biljard bord hjemme???Da er lillesnupp straks sovna, mannen lager pizza og et vennepar er på vei. Mannfolka skal spille biljard i mancaven og jeg og venninna mi skal skravle og se Skal vi danse. Hvilke planer har dere andre i kveld?
Kjemper du ikke om 1 plassen hver mnd lenger?ligger på 19 plass jeg
Det er lenge siden vi har fått sett ferdig en hwl film hvilken ser dere?kos deg
vi ser film her
Hvilke film ser dere?kos deg
vi ser film her
Du får kile mannen under føttene så han våkner Hvilken film skal du se?Her sover mannen på sofaen. Snart leggetid for pjokken så lurer på om det blir en lørdagsfilm på a mor[emoji4]
Ja, det fulgte med huset så har gubben supplert med dart også, så han har skikkelig mannebule.Kult! Har dere biljard bord hjemme???