Har vært inne på tanken[emoji23]
Jeg og ^^
Hadde vært kjekt om jeg bare kunne ha sagt til de hva de skulle skrive, jeg føler jeg skriver sakte ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært inne på tanken[emoji23]
Laget ostekake med bunn av pepperkaker
Det hørtes kanskje litt rart ut. Kan jo være uskyldig, men jeg hadde nok reagert ja.Ja . Får en klump i magen eg. Han har Asså syttit sammen men min sønn og tegnet detta
Usj da[emoji13] men kanskje greit for deg og kroppen!
Hvordan hade dere reagert visst du hade hæmta barnet ditt hos naboen og du får med noen tegninger der min sønn og nabo mannen har suttit og tegnet ett av bilderna er det meg.
De har tegnet meg med buksa og trusa ned på knerna. Det stog og noet mamma med truse med på kne?
Som regel finner mannen en film[emoji2]
Jupp Pleier å dra hvert årkidsexpo?
Bare 45 min ^^Huff da, håper legging går bedre idag[emoji38]
I kveld har jeg vært hos en venninne. Hun har er barn på akkurat 1 år.. Ønsker om barn blir ikke noe mindre av det akkurat
Høres jo supert ut[emoji1]
Ja . Får en klump i magen eg. Han har Asså syttit sammen men min sønn og tegnet detta
Er helt vanlig havregrøt med konditorfarge
Takk, jeg også! Er jo litt rart også når de «maser» om når det er vår tur, og sannheten er at vi har prøvd i flere mnd men ikke lykkes enda.. de vet det ikke, ønsker å ha det hemmeligSkjønner det godt[emoji173]️ håper snart dere lykkes!
Takk <3 Idag er første dagen med fast avføring på 3 uker! Hatt kjøttsår som vi har behandlet med krystallfiolett og kortison, så begynner endelig å se en ende på det Kunne bade for første gang igjen igår
sendte sms til kl 3 på natta
Lov å håpe
Eldste jenta gjør fort det.
Men yngste....
Hvordan hade dere reagert visst du hade hæmta barnet ditt hos naboen og du får med noen tegninger der min sønn og nabo mannen har suttit og tegnet ett av bilderna er det meg.
De har tegnet meg med buksa og trusa ned på knerna. Det stog og noet mamma med truse med på kne?
Jeg og ^^
Hadde vært kjekt om jeg bare kunne ha sagt til de hva de skulle skrive, jeg føler jeg skriver sakte ^^
Ei kollega sa igår at ei venninne var blitt som en gammel kjerring som satt hjemme på lørdagen og strikker [emoji14] Godt jeg broderer da, og ikke strikker [emoji14]