Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Setter ikke konditorfargen smak på grøten da? Eller er de blitt bedre siden mine glansdager med kakemannbaking?Er helt vanlig havregrøt med konditorfarge
Hadde slik konditorfarge - gel stående i dyp rosa jeg brukte i krem til å ha inni kake til en babyshower.Setter ikke konditorfargen smak på grøten da? Eller er de blitt bedre siden mine glansdager med kakemannbaking?
ligger på 19 plass jegHar ikke sjekka lista på en stund. Men har skravla en del tror jeg
kos degDa er lillesnupp straks sovna, mannen lager pizza og et vennepar er på vei. Mannfolka skal spille biljard i mancaven og jeg og venninna mi skal skravle og se Skal vi danse. Hvilke planer har dere andre i kveld?
Det er Herligt med sånna dager ogHei![emoji2] min mann er også på jobb....vi andre sløver hjemme[emoji38]
Laget ostekake med bunn av pepperkakerHva laget du?[emoji2]
Aha oki da førstår egJeg har 3[emoji1] men mannen har ei jente fra før..
Takk. Blir en rolig kveld uansett. Unga har vært så på høygir nå i dag at de er litt slitne de også
min egen feil
Så finDa var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
Har en voksen mann vært med å tegnet det?Hvordan hade dere reagert visst du hade hæmta barnet ditt hos naboen og du får med noen tegninger der min sønn og nabo mannen har suttit og tegnet ett av bilderna er det meg.
De har tegnet meg med buksa og trusa ned på knerna. Det stog og noet mamma med truse med på kne?
Mhm spesielt når den ikke finnes i større str
Ja . Får en klump i magen eg. Han har Asså syttit sammen men min sønn og tegnet dettaHar en voksen mann vært med å tegnet det?
Slenger inn ett innlegg så ikke Kengu spammer ned en hel side
nei han får altfor mye
han på 18 år