Skravletråd November

Trøtt lillemor sover. Jeg får la være å sovne selv og stå opp og se mellomste i seng og si hade til mannen.

Da er lillesnupp straks sovna, mannen lager pizza og et vennepar er på vei. Mannfolka skal spille biljard i mancaven og jeg og venninna mi skal skravle og se Skal vi danse. Hvilke planer har dere andre i kveld?

Setter ikke konditorfargen smak på grøten da? Eller er de blitt bedre siden mine glansdager med kakemannbaking?
Hadde slik konditorfarge - gel stående i dyp rosa jeg brukte i krem til å ha inni kake til en babyshower.
Syns ikke den gelen smaker noe

Hvordan hade dere reagert visst du hade hæmta barnet ditt hos naboen og du får med noen tegninger der min sønn og nabo mannen har suttit og tegnet ett av bilderna er det meg:eek:.
De har tegnet meg med buksa og trusa ned på knerna. Det stog og noet mamma med truse med på kne?

I kveld har jeg vært hos en venninne. Hun har er barn på akkurat 1 år.. Ønsker om barn blir ikke noe mindre av det akkurat :)

Hvordan hade dere reagert visst du hade hæmta barnet ditt hos naboen og du får med noen tegninger der min sønn og nabo mannen har suttit og tegnet ett av bilderna er det meg:eek:.
De har tegnet meg med buksa og trusa ned på knerna. Det stog og noet mamma med truse med på kne?
Har en voksen mann vært med å tegnet det?

Back
Topp