Ikke i bruk
Forumet er livet
Hehe... herlig tittel..kaptein supertruse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... herlig tittel..kaptein supertruse
gidder ikke kjøre dit to helger på rad kjenner jegJupp Står i kalenderen her [emoji14]
Ja kidsexpo er jo mest for småunger, er den ikke?kengubarnet vil heller på spillexpo
burde fått egen premieDæven!!!!
husker ikke jehVant ikke 1 plassen her før litt siden tro?
jupp ikke santHehe... herlig tittel..
nei har mye forskjellig der i grunnJa kidsexpo er jo mest for småunger, er den ikke?
Mannen er nattevakt på skolen, korpset har øvingshelg og overnatter, så han skal halvsove/slumre/se film på mobilen og se til at skolen ikke brenner ned og ungene sover trygt i natt.Skal mannen bort i kveld?
Det har du. Men Lilleulven leder
Ja kidsexpo er jo mest for småunger, er den ikke?
Hehe... herlig tittel..
Satse på et vel [emoji23]Håper jeg blir ferdig før ungen blir konfirmant [emoji14]
Bruker faktisk noen år på de [emoji14] Jeg får så vondt i skuldrene og nakken at jeg bare kan sitte litt og litt [emoji14]Satse på et vel [emoji23]
Det blir det. For de som bor på rett plass av landet iallefall [emoji38]Ja, egentlig Blir spennende!
Tror dere har fått noen i årenes løpburde fått egen premie
Ah.. håper han får en fin vakt daMannen er nattevakt på skolen, korpset har øvingshelg og overnatter, så han skal halvsove/slumre/se film på mobilen og se til at skolen ikke brenner ned og ungene sover trygt i natt.
Vi er jo bare på dag 4. 26 igjenJa, jeg har ikke skravla sånn enormt, det har jeg ikke.
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] grisen [emoji38][emoji38]Jeg måtte virkelig lese det der noen danger før jeg klarte lese "kids expo".
Hodet mitt leste "kid sex po" og det vireklig virkelig ikke helt stuerent!
Maten så iallefall god utHa en riktig god lørdagskveld