Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spansk her. Ett glass bare, i tilfelle baby våkner for mat. [emoji4]Så deilig.
Her stod jeg for maten, og 2 av 3 er i seng.
Rød italiener i glasset her
Ikke her hellerDrikker ikke noe med alkohol i
Veldig koselig. Deilig å få servert middag en gang i blant [emoji4]Ser koselig ut
kengubarnet ble ferdig for ett par år siden med de, men ville se filmen da
Satser på det ja
Gå å legg deg litt
Mine er 10,5 år, snart 6 år og 2,5 år så ingen som krever pupp her..Spansk her. Ett glass bare, i tilfelle baby våkner for mat. [emoji4]
Hva ble det til av mat?Spansk her. Ett glass bare, i tilfelle baby våkner for mat. [emoji4]
mange tror jegDen filmen har nok min også lyst å se. Vet ikke helt hvor mange bøker der er jeg, men han har lest en god del av dem. Begynte i sommer men fant dem på skolebiblioeket etter at han fikk et par i bursdagagave.
Han ønsker seg til jul, men jeg skal forsøke å guide ham over på timmy tabbe i stedet. Han har lest den første og kan med fordel lese flere av dem
Så våkna lillemor allerede. Og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at da var det like greit p slå av lyset og pusse tenner
Hehe, fordeler og ulemper med altHørtes koselig ut Når jeg er på besøk hos noen med veldig små barn så tenker jeg "takk og lov for at mine har blitt store"
Sov godtSå våkna lillemor allerede. Og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at da var det like greit p slå av lyset og pusse tenner
Hvilken av dem?Hmm.. Harry Pottet på tv. Faktisk aldri sett den.
den førsteHvilken av dem?
Absolutt. Tenkte ikke sånn for noen år sidenHehe, fordeler og ulemper med alt
Hun sover i alle fall. Jeg sovner nok snart, men synes reelt det er litt tidligGod natt
Okey, hva kan man si....den første