Åhh så fin dress god guttDa var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh så fin dress god guttDa var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
Skall smaka den idag vill ge tillbakameldingDen leste jeg så fort at jeg leste "oksestek med bunn av pepperkaker". Det hadde smakt rart. Men ostekake med pepperkaker hørtes godt ut
Ohh så gott det såg utHa en riktig god lørdagskveld
mini rodiniHvilken er det da?
god morgenGod morgen. Minimum med søvn inatt :-(
Har dere Sovit gott og vad skall dere idag ?
god morgenGod morgen.
Jeg og jentene har stått opp og spist frokost.
Mannen har kommet hjem og går og legger seg. Vi tar livet litt med ro. Ingen planer før vi skal på "hentekonsert" 1530. Dvs. Vi skal ha spist middag før den tid. Og ha klar mat som eldste skal spise etter konserten. For mellomste har svømming 17 og han 1745 så jeg får fra med henne og mannen får gi ham mat og kjøre ham dit etterpå. Han går i dusjen selv og kommer inn og finner meg, funker det.
Mannen lagde hamburger, vi var på farten i hele går så ble noe enkelt! [emoji4] i dag kommer svigers på lasagne [emoji4]Hva ble det til av mat?
De har mye kult.mini rodini
Sånn er så kjiptgaah fant kul ulltrøye til nevø, Puttet den i handlekurv, kikket litt mer å gikk til kassen.
utsolgt!!
De har detDe har mye kult.
Sånn er så kjipt
Lykke til med matlagingSkal sette i gang å koke kjøttsaus. I dag blir det lasagne til middag. Må bare få baby til å sove først... kanskje legge henne sammen med mannen, han sover enda så..
Hvordan gikk det med leggvarmerne da?
Du klarer det nok så fint skal du se
God morgen! Det regner så hardt ute at jeg våknet av lyden. Ikke helt planen å våkne nå. Vurderer å bare prøve å sove litt til, eller kanskje få noe fornuftig ut av dagen
Hvis gubben snorker. Så spenner jeg til han [emoji72]
For hvis jeg ber han om å snu seg så snur han kun på hode og ikke kroppen. XD
Bilde av den?bud på jakka, åååh vil ikke selge
God morgen. Minimum med søvn inatt :-(
Har dere Sovit gott og vad skall dere idag ?