Skravletråd November

Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
286fb123b085fdfb1ac79a21ee9351c3.jpg
Åhh så fin dress :) god gutt ❤️

God morgen. Minimum med søvn inatt :-(
Har dere Sovit gott og vad skall dere idag ?

God morgen.

Jeg og jentene har stått opp og spist frokost.
Mannen har kommet hjem og går og legger seg. Vi tar livet litt med ro. Ingen planer før vi skal på "hentekonsert" 1530. Dvs. Vi skal ha spist middag før den tid. Og ha klar mat som eldste skal spise etter konserten. For mellomste har svømming 17 og han 1745 så jeg får fra med henne og mannen får gi ham mat og kjøre ham dit etterpå. Han går i dusjen selv og kommer inn og finner meg, funker det.

God morgen.

Jeg og jentene har stått opp og spist frokost.
Mannen har kommet hjem og går og legger seg. Vi tar livet litt med ro. Ingen planer før vi skal på "hentekonsert" 1530. Dvs. Vi skal ha spist middag før den tid. Og ha klar mat som eldste skal spise etter konserten. For mellomste har svømming 17 og han 1745 så jeg får fra med henne og mannen får gi ham mat og kjøre ham dit etterpå. Han går i dusjen selv og kommer inn og finner meg, funker det.
god morgen
kos dere i dag

gaah fant kul ulltrøye til nevø, Puttet den i handlekurv, kikket litt mer å gikk til kassen.
utsolgt!!

Skal sette i gang å koke kjøttsaus. I dag blir det lasagne til middag. Må bare få baby til å sove først... kanskje legge henne sammen med mannen, han sover enda så..

Hvordan gikk det med leggvarmerne da? :)

Du klarer det nok så fint skal du se :)

Ga opp dem midlertidig. Det ble for mange pinner rett og slett. Skal prøve meg på 4 pinner etter lua, og går ikke det så får det bli magic loop :)

Hvis gubben snorker. Så spenner jeg til han [emoji72]

For hvis jeg ber han om å snu seg så snur han kun på hode og ikke kroppen. XD

Haha, jeg og gjør det ^^
Er mannen skikkelig trøtt når jeg ber han om å snu seg så sier han bare ok og sover videre. Bra han ikke lett får blåmerker ^^

God morgen. Minimum med søvn inatt :-(
Har dere Sovit gott og vad skall dere idag ?

God morgen :)
Så kjipt da :(
Jeg skal stå opp med ungene nå. Har en del husarbeid jeg må gjøre, og så får vi middagsgjester :)

Back
Topp