Takk for det. Jeg sovner nok snart.Sov godt
Nå oppdaget hunden at jeg for ca ti minutter siden slo av lys rundt henne og la meg... Rastløs rundt i gangen før hun innser det er natt og sover videre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det. Jeg sovner nok snart.Sov godt
god nattSå våkna lillemor allerede. Og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at da var det like greit p slå av lyset og pusse tenner
så den skulle gå jaHmm.. Harry Pottet på tv. Faktisk aldri sett den.
??? Syntes de virker skumle jegOkey, hva kan man si....
1-3 er, hvordan skal man nå si det...
Primitive, enkle???
Kom deg gjennom dem og du vil bli belønnet!!!!!!!!!!!
Jo, men historien i de første er ganske tynn (i likhet med bøkene)..??? Syntes de virker skumle jeg
Ja det er veldig ok å ha hus som er stort nok til at han kan ha mancave kompisene hans digger det, så vi er blitt et samlingspunkt for slitne småbarnspappaer som trenger å ta seg ei øl og manne seg littKult!!!!
Aldri hørt om.. er det en ny en? Har ramla helt av kinolasset!så supertruse
Hvordan gikk det med leggvarmerne da?Jeg har begynt å strikke en lue. Så langt krøller hele greia seg, men det står i oppskriften at den vil gjøre det nederst så det bekymrer meg ikke. Jeg har bare strikket ca 1 cm. 12 igjen til fellinga begynner, og der blir det nok straks vanskeligere ^^
Men nå ble det natta
Uff. Håper du fikk soveStory of my life.
Legger seg 01. Sover enda ikke.
Mannen begynte snorke. Jeg skulle gå ned på sofa. Han våkna og insisterte på å gå ned. 2 timer senere, når jeg endelig var på vei inn i drømmeland, kom han opp igjen. Og jeg våkna gitt. Nå snorker han verre en tidligere og jeg tok dyna med ned gitt.
I seriøst behov for ett ekstra soverom.
Nå håper jeg at jeg sovner her gitt... Klokka er masse nå [emoji21]
kaptein supertruseAldri hørt om.. er det en ny en? Har ramla helt av kinolasset!
God morgen regner her også. Regnet når vi la oss også. Problemet her at hunden da ikke vil på do....God morgen
regn i dag, våknet av meg det.
Like greit for 2 sek etterpå begynte hunden å pipe
Hvis gubben snorker. Så spenner jeg til han [emoji72]Story of my life.
Legger seg 01. Sover enda ikke.
Mannen begynte snorke. Jeg skulle gå ned på sofa. Han våkna og insisterte på å gå ned. 2 timer senere, når jeg endelig var på vei inn i drømmeland, kom han opp igjen. Og jeg våkna gitt. Nå snorker han verre en tidligere og jeg tok dyna med ned gitt.
I seriøst behov for ett ekstra soverom.
Nå håper jeg at jeg sovner her gitt... Klokka er masse nå [emoji21]
det ville vårGod morgen regner her også. Regnet når vi la oss også. Problemet her at hunden da ikke vil på do....
Vår har "fobi" mot å være våt xDdet ville vår
he he mange har det har jeg skjøntVår har "fobi" mot å være våt xD
Hvilken er det da?åååh må selge fineste jakka til kb
Den ungen må slutte å vokse