Skravletråd November

Jeg har begynt å strikke en lue. Så langt krøller hele greia seg, men det står i oppskriften at den vil gjøre det nederst så det bekymrer meg ikke. Jeg har bare strikket ca 1 cm. 12 igjen til fellinga begynner, og der blir det nok straks vanskeligere ^^
Men nå ble det natta :)

Jeg har begynt å strikke en lue. Så langt krøller hele greia seg, men det står i oppskriften at den vil gjøre det nederst så det bekymrer meg ikke. Jeg har bare strikket ca 1 cm. 12 igjen til fellinga begynner, og der blir det nok straks vanskeligere ^^
Men nå ble det natta :)
Hvordan gikk det med leggvarmerne da? :)

Du klarer det nok så fint skal du se :)

Story of my life.

Legger seg 01. Sover enda ikke.

Mannen begynte snorke. Jeg skulle gå ned på sofa. Han våkna og insisterte på å gå ned. 2 timer senere, når jeg endelig var på vei inn i drømmeland, kom han opp igjen. Og jeg våkna gitt. Nå snorker han verre en tidligere og jeg tok dyna med ned gitt.

I seriøst behov for ett ekstra soverom.

Nå håper jeg at jeg sovner her gitt... Klokka er masse nå [emoji21]

Story of my life.

Mannen begynte snorke. Jeg skulle gå ned på sofa. Han våkna og insisterte på å gå ned. 2 timer senere, når jeg endelig var på vei inn i drømmeland, kom han opp igjen. Og jeg våkna gitt. Nå snorker han verre en tidligere og jeg tok dyna med ned gitt.

Uff. Håper du fikk sove :)

God morgen! Det regner så hardt ute at jeg våknet av lyden. Ikke helt planen å våkne nå. Vurderer å bare prøve å sove litt til, eller kanskje få noe fornuftig ut av dagen :)

Story of my life.

Hvis gubben snorker. Så spenner jeg til han [emoji72]

For hvis jeg ber han om å snu seg så snur han kun på hode og ikke kroppen. XD

Back
Topp