Takk <3 Idag er første dagen med fast avføring på 3 uker! Hatt kjøttsår som vi har behandlet med krystallfiolett og kortison, så begynner endelig å se en ende på detUff da[emoji31] stakkars liten!! Håper han er i bedre form nå??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3 Idag er første dagen med fast avføring på 3 uker! Hatt kjøttsår som vi har behandlet med krystallfiolett og kortison, så begynner endelig å se en ende på detUff da[emoji31] stakkars liten!! Håper han er i bedre form nå??
sendte sms til kl 3 på nattaHvorfor det?[emoji849]
Her legger mannen Lille U, så skal han legge frøkna.Her sover mannen på sofaen. Snart leggetid for pjokken så lurer på om det blir en lørdagsfilm på a mor[emoji4]
Mhm vet18 år er litt verre ja[emoji28]
Vel, muligens litt lenger.
Også er det vanskelig å ha yngste i seng 1830 når vi kjørte fra svømming 1805 og akkurat et ferdig å spise.
Men mellomste er nok i seng til 20. For da skal faren bort på skolen
sikker på det ikke bare er barnet ditt som har tegnet?Hvordan hade dere reagert visst du hade hæmta barnet ditt hos naboen og du får med noen tegninger der min sønn og nabo mannen har suttit og tegnet ett av bilderna er det meg.
De har tegnet meg med buksa og trusa ned på knerna. Det stog og noet mamma med truse med på kne?
Je det var så ufattelig deilig! Ikke mer som skal til før en kommer seg litt ovenpå igjen![]()
hva skal dere se?Her legger mannen Lille U, så skal han legge frøkna.
Etter det skal han eldsten og meg spise kyllingvingeklubber og se film![]()
Idag ble det litt shopping og i morgen skal vi på messe på LillestrømNoen hyggelige planer for helgen?? Jeg skulle egentlig få besøk.. men sykdom kan man ikke noe for så da kom hun ikke alikevel.. kjedelig!
Lov å håpeDa satser vi på at de sover til kl 07[emoji1]
kidsexpo?Idag ble det litt shopping og i morgen skal vi på messe på Lillestrøm![]()
Wow, jeg er på 3 plass på topp 100.. Men redd for at både Ronja og Kengu passerer meg ved neste oppdatering
Vi skal se Goosebumpsh
hva skal dere se?
Blei Brimi-Fjordland [emoji14]Sulten jeg. Hva skal dere ha til middag i dag?
Ædda bædda.. Da leder jeg over deg![]()
JEg jobber hardt for å komme meg til 30 000![]()
Nei Før han er ikkje så flink og tegne. Det står en text og . Det er iallfall inte minn sønn som skriver så fintsikker på det ikke bare er barnet ditt som har tegnet?
Totenflak med salt her også. Men ikke den sjokoladen da. Har noe dumle..
Da er lillesnupp straks sovna, mannen lager pizza og et vennepar er på vei. Mannfolka skal spille biljard i mancaven og jeg og venninna mi skal skravle og se Skal vi danse. Hvilke planer har dere andre i kveld?
Når jeg tenker meg om er det sørlandschips jeg kjøpte i dag, Totenflak kjøpte jeg på fredag men tror mannen har spist dem oppTotenflak er vår favoritt[emoji1]
Her sover mannen på sofaen. Snart leggetid for pjokken så lurer på om det blir en lørdagsfilm på a mor[emoji4]