Det gjør jeg også.Håper det blir kortvarig
Men siden denne 48 timersreglen må vi være hjemme i dag, så koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg også.Håper det blir kortvarig
Vet ikke jeg, syns han virket dårligere etter han sov.Godt for ham det
Håper du har hatt en fin nattGod natt, sov godt alle sammen!
God morgen snuppGod morgen
Fått endel vi også 15 cm vil jeg tro..Vi har fått ca 50 cm med snø i helgen som blir liggende
Da må man kle seg godtVinden er skummel når det er kaldt.
Og det et stort sett alltid en kald trekk fra nord eller vest "ut i havet et sted" som gjør det kaldere enn gradestokken viser, året rundt nesten
Håper vi også! Vi har prøvd på frokost i en halv time nå. Foreløpig ikke spist noe...Uff da håper det retter seg!
Vi kjører aaltså pga farlig skolevei og bussen går altfor tidligDa hadde jeg og kjørt Jeg har delvis vokst opp på landet. Var 40 minutter med buss hver vei til skolen. Var egentlig litt deilig. Sitte å slappe av på bussen
Kanskje den ligger oppned?Ser lappen fint jeg?!
God morgen thalizGod morgen
Tømme soverommetGod morgen jenter.
Hvilke planer har dere i dag?
Hvor stor er han?Håper vi også! Vi har prøvd på frokost i en halv time nå. Foreløpig ikke spist noe...
God morgen! Det har jeg. Nå sover snuppa første luren sin før vi skal på babysang.Håper du har hatt en fin natt
Største str står det liten toddler 12/18(24) mndDet er ikke mye.
Hvor høyt går de i størrelser?
Så teit da! Veldig greit å kunne kjøre da ja! Åh, husker når E gikk I barnehage og vi kun fikk plass I en bhg som lå litt I overkant av en mil fra oss, og vi ikke hadde bil. Måtte busse gjennom sentrum, mye videregåendeelever og studenter på den ruta så var alltid stappa buss. Tok opp til 50 minutter i rushen. DET var kjedelig det!Vi kjører aaltså pga farlig skolevei og bussen går altfor tidlig
Effektiv! Jeg skal legge meg litt nå. Så i åpen barnehage. Må komme meg ut littTømme soverommet
Rydde garderoberommet
Få opp sengene våres
Hente kb
Snør her også idag! JippiiGod morgen
Kb levert på skolen i snøføyka
Kanskje jeg skal lage en slik en.Største str står det liten toddler 12/18(24) mnd