De er så fineDet er navnet på en oppskrift på en rumperVis vedlegget 206369
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er så fineDet er navnet på en oppskrift på en rumperVis vedlegget 206369
Aha...Det er navnet på en oppskrift på en rumperVis vedlegget 206369
Åh, høres deilig ut da!Jeg går lange turer i skogen her oppe, en 9-10 km så det tar et par timer og kommer meg ikke ut før 18:30-19 tiden, dusjen etterpå så da går kvelden
Aha...
Tenkte at kjappstrikk var noe som gikk raskt.
De det er veldig fine
Det er veldig deiligÅh, høres deilig ut da!
Det er ikke mye.Heter det for det er visst kjapt å strikke. Jeg har brukt 1 uke og jeg er ikke god på å strikke. Så jeg vil si at den er kjappstrikka
Natta og sov godtGod natt, sov godt alle sammen!
Ok, da skjønner jeg at det kunne vært brå overgang ja. Kaldeste vi har hatt er -5. Med litt vind da. Men savner snøen når det er så kaldtJeg synes overgangen er helt forferdelig våkna opp til 12 minus idag, surna
Samme her. Eller... Vi går for det ligger så nærme, og minsta skal uansett sove I vogna akkurat på den tida. Passer braJa må kjøre kb på skolen
Var heldigvis ikke så ille her i morges, var rundt -6, er glad så lenge det er varmere enn -10 så får vi se hvor lenge det holder seg der
10 minus her
Ok, da skjønner jeg at det kunne vært brå overgang ja. Kaldeste vi har hatt er -5. Med litt vind da. Men savner snøen når det er så kaldt
Her ligger skolen 4 km unnaSamme her. Eller... Vi går for det ligger så nærme, og minsta skal uansett sove I vogna akkurat på den tida. Passer bra
Hun eeeelsker mye. Det meste av klær. Hun har mange "favorittbuksen min" etc. Følgende argumentasjon er vanlig:Da kommer hn nok til å elske denne også
Da hadde jeg og kjørt Jeg har delvis vokst opp på landet. Var 40 minutter med buss hver vei til skolen. Var egentlig litt deilig. Sitte å slappe av på bussenHer ligger skolen 4 km unna
Lykke til hos legen håper det retter seg!Ja, er dessverre totalt stopp her. Må ha gått tett en plass har ikke tatt test på en stund, men var vell over en måned på overtid ved sist test og ingen symptomer, så har ikke orket å kjøpe flere. Det ordner seg forhåpentligvis snart.. Legen på fredag
Ser lappen fint jeg?!Lappen var ikke synlig i ruta tydeligvis Vis vedlegget 206347
Fordi noen ting er personligÅåå hvorfor ikke ?