Haha, tullemus var vel mer at ting klaffet fortere enn vi troddeDet er fader meg godt jobba du! Styrker min teori om at du er stålkvinnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, tullemus var vel mer at ting klaffet fortere enn vi troddeDet er fader meg godt jobba du! Styrker min teori om at du er stålkvinnen.
Hva bestilte du?Bestille julegaver til barna, så er jeg tilbake igjen
Ja det er trekken eller vinden som er skummelJeg er enig
Kuldegrader er lue, sier jeg. Vi bor på Vestlandet hvor kuldegradene alltid effektivt er flere enn gradestokken viser pga "den kalde trekken"
Vi har fått ca 50 cm med snø i helgen som blir liggendeIkke her regner i bøtter og spann...
Hihi, du fikser to i slengen da3 barn på under 2 år her
Kule farger
Vokser ikke så fort.
Men det er meldt kuldegrader hele uka så jeg siktet egentlig ikke på å ha det klart før det er mildere, for å unngå "skal bruke det!" i mange kuldegrader
God bedring til minstenJeg får ta skravling en annen kveld lillegutt gråter og tydelig ubehag. Om utslettet er der i morgen drar jeg til legen. Går brennkopper i bhg til N ... satser på det er bedre og ikke noe verre i morgen de små røde prikkene ha en fin kveld
Vinden er skummel når det er kaldt.Ja det er trekken eller vinden som er skummel
Gps klokke med toveis kommunikasjon til eldste. + stort Michael Jackson veggklistremerke og hvite hansker med paljetter som er fra oldemor daHva bestilte du?
Uff da håper det retter seg!Alvorlig underernært så nå må vi loggføre alt han spiser og drikker i ei uke. Ernæringsfysiolog skal se på resultatet, så vil vi få veiledning videre...
Håper dere snart er ferdig med sykdomgodt å høre veldig bra! men nå har det vært sykdom i huset. først hadde jeg virusinfeksjon, så fikk lillegutt spysyke og N etter det. nå har lillegutt noe utslett som jeg håper ikke er brennkopper. ellers nyter vi livet med de 2 små. N har blitt 3 år
Hehe synes november er en sånn kjedelig mnd og jeg, så kunne godt hatt snø nå. Er liksom verken høst eller vinter nå føler jeg. Og til jul får vi jo sjelden snø likevel..Ja, det ble liksom over natta! Snøen kan komme til jul
Så deilig det blirGud som jeg gleder meg til helg. Hotell hele helga i nabobyen med søstra mi ❤
Så fineDa var julegavene i boks jo
Ja jeg synes og det Hadde ikke trodd jeg skulle kjøpe rosa men :ODen bilen var kul!!
Den klager jeg også påKlager ikke bortsett fra kulden da, den klager jeg litt på
Håper det blir kortvarigLille U kastet opp i barnehagen.
Han virket helt fin når jeg hentet han, med var ganske slapp nå i kveld
Godt for ham detHan sovnet rundt kl 15, og sov 1,5 timer