Skravletråd november

Så teit da! Veldig greit å kunne kjøre da ja! Åh, husker når E gikk I barnehage og vi kun fikk plass I en bhg som lå litt I overkant av en mil fra oss, og vi ikke hadde bil. Måtte busse gjennom sentrum, mye videregåendeelever og studenter på den ruta så var alltid stappa buss. Tok opp til 50 minutter i rushen. DET var kjedelig det!
mannen kjører forbi skolen uansett så det passer i grunn fint.
Mår han starter tidlig på jobb leverer jeg da

God morgen jenter.
Hvilke planer har dere i dag?
I dag skal jeg hente min mor, kjøre henne på en scrappebutikk, og på kjøpesentret hvor vi skal bl.a finne ull som min yngste får til jul og /eller bursdag. Hun har nå til første del av vinteren, men søsteren er født to mnd senere og hadde lite ull i 80/86 for det var vår og sommer da.

Da må man kle seg godt:)
Må det ja.

Sender eldste avsted i vinterdressen.
Mellomste kjører jeg så hun har dressen i bhg (og en hjemme)

Og yngste har ull utenpå ull utenpå ull, puttet nedi en bilstol med ullteppe jeg har strikket på, eller når vi går ut, pose med ullfyll og det samme ullteppet på toppen for å få godt opp mot hodet.

Og meg selv.... Jeg gruer meg til å gå ut for jeg er kald på tærene etter bilturen.

Frister å legge henne inne, før vi skal på kjøretur.

Men jeg må lufte hunden. Og hun sover sikkert lite på shopping så hun bør sove litt først

Babysang, dra å sjekke og ta bildet av en krystallvase jeg selger for mamma,strikke og kose meg. Har endelig lært meg å nyte mammapermisjon. Hybelkaniner får ligge, har satt på klesvask, det får holde enn så lenge
Så koselig da.
Er viktig å nye permisjonstiden, den er dyrbar

Kl 8 i morges utfordret jeg meg selv meg hvor langt jeg vil klare å strikke på siste armen til genseren før kl 10.
Hittil har jeg klart 1,5 omganger :P
Men i tillegg har jeg fått mye kos, latter og smil fra lille U og har fått snakket med mamma

Åååh så trøtt... sovna med P, men fikk bare 30min. Trøttere enn før jeg sovnet. Får stå opp, legge P i babygrinda og lage meg en god kopp kaffe før vi ordner oss til babysang

Trøtt jeg, lurer på om jeg skal sove en time før jeg henter kb
Høres lurt ut! Jeg har akkurat sovet I nesten en time! Deilig å ha lada litt opp så man et klar og opplagt til ettermiddagen. Den pleier å være litt hektisk.

Back
Topp