Får ikke startet før etter 12 da så blir rolig til ddtEffektiv! Jeg skal legge meg litt nå. Så i åpen barnehage. Må komme meg ut litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke startet før etter 12 da så blir rolig til ddtEffektiv! Jeg skal legge meg litt nå. Så i åpen barnehage. Må komme meg ut litt
Mye snø herSnør her også idag! Jippii
mannen kjører forbi skolen uansett så det passer i grunn fint.Så teit da! Veldig greit å kunne kjøre da ja! Åh, husker når E gikk I barnehage og vi kun fikk plass I en bhg som lå litt I overkant av en mil fra oss, og vi ikke hadde bil. Måtte busse gjennom sentrum, mye videregåendeelever og studenter på den ruta så var alltid stappa buss. Tok opp til 50 minutter i rushen. DET var kjedelig det!
I dag skal jeg hente min mor, kjøre henne på en scrappebutikk, og på kjøpesentret hvor vi skal bl.a finne ull som min yngste får til jul og /eller bursdag. Hun har nå til første del av vinteren, men søsteren er født to mnd senere og hadde lite ull i 80/86 for det var vår og sommer da.God morgen jenter.
Hvilke planer har dere i dag?
Må det ja.Da må man kle seg godt
Ja, det nøstet lyyyyste mot meg at det var til henne da jeg så det, så jeg måtte bare kjøpe det og finne noe jeg kunne lageKule farger
Tusen takkGod bedring til minsten
Håper det! Tusen takk hun har vokst veldig på språk og forståelseHåper dere snart er ferdig med sykdom
Hurra for N!
Babysang, dra å sjekke og ta bildet av en krystallvase jeg selger for mamma,strikke og kose meg. Har endelig lært meg å nyte mammapermisjon. Hybelkaniner får ligge, har satt på klesvask, det får holde enn så lengeGod morgen jenter.
Så koselig da.Babysang, dra å sjekke og ta bildet av en krystallvase jeg selger for mamma,strikke og kose meg. Har endelig lært meg å nyte mammapermisjon. Hybelkaniner får ligge, har satt på klesvask, det får holde enn så lenge
God morgenGod morgen
8 år0
Hvor stor er han?
Kos dere på babysangÅååh så trøtt... sovna med P, men fikk bare 30min. Trøttere enn før jeg sovnet. Får stå opp, legge P i babygrinda og lage meg en god kopp kaffe før vi ordner oss til babysang
Det er jo praktisk da! At skolen ligger på vei mot jobben.mannen kjører forbi skolen uansett så det passer i grunn fint.
Mår han starter tidlig på jobb leverer jeg da
Hei på deg! Blir åpen barnehage idag. Må komme oss ut litt. Bare vært hjemme den siste uka såGod morgen jenter.
Høres lurt ut! Jeg har akkurat sovet I nesten en time! Deilig å ha lada litt opp så man et klar og opplagt til ettermiddagen. Den pleier å være litt hektisk.Trøtt jeg, lurer på om jeg skal sove en time før jeg henter kb
Høres ut som en god ideTrøtt jeg, lurer på om jeg skal sove en time før jeg henter kb