Skravletråd november

Her i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.

Opp og hopp.

Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
 
November er igang, alle ungene i senga og yngste er lei.
 
Her i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.

Opp og hopp.

Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
Våknet rundt de tider her i huset også:-/. Dog uten neseblod :). Gubben begynner klokken 6 så har vekkerklokken på kl 5. Merket storebror lå og vred seg, håpte han skulle sove litt til. Men nå ligger han og sparker og vil se poppeloppane på mobilen:)
 
Her i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.

Opp og hopp.

Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
God morgen Sara:D
 
Våknet rundt de tider her i huset også:-/. Dog uten neseblod :). Gubben begynner klokken 6 så har vekkerklokken på kl 5. Merket storebror lå og vred seg, håpte han skulle sove litt til. Men nå ligger han og sparker og vil se poppeloppane på mobilen:)
God morgen :)
 
Her i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.

Opp og hopp.

Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
Æsj, ingen god start. Får håpe at det tar seg opp :)
 
Arg nå kommer ulempen med unger som i utgangspunktet våkner tidlig og enda tidligere når vi stiller klokken (altså i 5 tiden idag). Ikke en gang kommet oss ut dørene til bhg og storebror sutrer og alt er galt. Gi meg styrke. Samt lillebror kommer til å hyle hele bilturen til bhg
 
Back
Topp