Åpen barnehager er så koselig daHei på deg! Blir åpen barnehage idag. Må komme oss ut litt. Bare vært hjemme den siste uka så
Var mye på det med eldste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åpen barnehager er så koselig daHei på deg! Blir åpen barnehage idag. Må komme oss ut litt. Bare vært hjemme den siste uka så
Ja syns det er veldig bra at det finnes slike tilbud var mye med førstemann, men denne gangen har vi kun vært dr noen få ganger da. Men er litt fordi jeg har hatt en veldig aktiv barselgruppe. Men har danna av nå som mange har begynt i jobb igjen.Åpen barnehager er så koselig da
Var mye på det med eldste
Det pleier å gjøre det.Ja syns det er veldig bra at det finnes slike tilbud var mye med førstemann, men denne gangen har vi kun vært dr noen få ganger da. Men er litt fordi jeg har hatt en veldig aktiv barselgruppe. Men har danna av nå som mange har begynt i jobb igjen.
1 desember! Nærmer seg! Nyter dagene nå♡ Men har ikke full stilling så skal fortsatt være hjemme med L to dager i uka. Det gjør at jeg ikke gruer meg så mye U begynte I bhg nå i høst eller?Det pleier å gjøre det.
Når skal du tilbake i jobb?
Men høyde og vekt a?8 år
Fikk ikke sove jegHøres lurt ut! Jeg har akkurat sovet I nesten en time! Deilig å ha lada litt opp så man et klar og opplagt til ettermiddagen. Den pleier å være litt hektisk.
Ble gps klokke som man kan ringe til, til 7åringen. Ville holde tilbake mobiltelefon litt til, så da var det greit med en sånn så kan vi nå han når han er ute Så har vi kjøpt michael Jackson veggklistremerke og hvite hansker som vi skal gi fra oldemor.
Minsta på 1 år får en gåbil og byggeklosser tre
Han begynte i mars, men byttet barnehage i august1 desember! Nærmer seg! Nyter dagene nå♡ Men har ikke full stilling så skal fortsatt være hjemme med L to dager i uka. Det gjør at jeg ikke gruer meg så mye U begynte I bhg nå i høst eller?
Lykke til hos legen håper det retter seg!
Han er 142 cm og veier bare 25 kg... Får heldigvis hjelp nåMen høyde og vekt a?
Håper dere får hjelp hvertfall
God morgen til deg også alt greit her hva er dine planer for dagen?God morgen :-D alt bra?
Det er braHan er 142 cm og veier bare 25 kg... Får heldigvis hjelp nå
God morgenGod morgen :-D alt bra?
Ja det både håper og tror jeg. Er fornøyd selv i hvert fallSå kule presanger! Det blir de glad for :-D
Ja syns å huske du prata om det ja.. Hva var årsaken til bytting igjen..?Han begynte i mars, men byttet barnehage i august
Så dumt I gang med husarbeid igjen du da?Fikk ikke sove jeg
Han elsker barnehagen.Ja syns å huske du prata om det ja.. Hva var årsaken til bytting igjen..?
Trives i bhg?
Sånn var det ja! Så bra at han trives Småbarnsavdeling?Han elsker barnehagen.
Han fikk ikke plass i samme barnehage som frøkna med det samme så han byttet etter sommerferien til den hun går i
Jepp.Sånn var det ja! Så bra at han trives Småbarnsavdeling?