Uff daBlr takleti fotballbingen og landet på armen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daBlr takleti fotballbingen og landet på armen
Takk det skal jeg gjøre. Selv har jeg intrykk at hun hører veldig bra, så får seVi har vært gjennom det der med frøkna, dersom det er noe du lurer på så spør gjerne
JaAlltid lurt å sjekke det opp
De har en veldig enkel sjekk og hvertfall frøkna syns den var morsom.Takk det skal jeg gjøre. Selv har jeg intrykk at hun hører veldig bra, så får se
2 brudd fant de ut på rtgUff da
Oi, hva har skjedd, deg eller KB?2 brudd fant de ut på rtg
2 brudd fant de ut på rtg
Men legen kan gjøre det ? Må ikke til øhn ?De har en veldig enkel sjekk og hvertfall frøkna syns den var morsom.
Og er det ingenting så vet dere hvertfall det
God bedring til han2 brudd fant de ut på rtg
Vi var hos øhn på ahus.Men legen kan gjøre det ? Må ikke til øhn ?
Ha en fin dag du ogsåHei på dere titter innom på bussen. Ønsker dere en fin dag
God bedring til gutten din hørtes ikke godt ut2 brudd fant de ut på rtg
Takk for det ikke møtt noen siden fredag eller vært ute. Spy syken vettu... nå er jeg straks på legevakta for 6 gang på 2 uker med utslett. Lei sykdom på meg og barna ja min kjære sitter på do stakkars. N er i bhg igjenHa en fin dag du også
Oii hva skjedde? Sykt barn?Ehm var bra til skolen ringte
Her har heldigvis bare lille U vært rammet tror vi.Takk for det ikke møtt noen siden fredag eller vært ute. Spy syken vettu... nå er jeg straks på legevakta for 6 gang på 2 uker med utslett. Lei sykdom på meg og barna ja min kjære sitter på do stakkars. N er i bhg igjen
God bedring !!2 brudd fant de ut på rtg
Åå Ja får håpe det! Syke barn er ikke no kjekt ♡Han var mye syk allerede før han startet i barnehagen Haha men ja satser på at han snart finner ut at han heller skal være frisk hele tiden
Syk?Ne7 måtte hente kb