Hehe Joda, men kunne funnet på det samme selv.Man føler seg *litt* dum når man sitter og strikker fortere og fortere siden man ønsker på bli ferdig med ermet får garn-nøstet blir tomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe Joda, men kunne funnet på det samme selv.Man føler seg *litt* dum når man sitter og strikker fortere og fortere siden man ønsker på bli ferdig med ermet får garn-nøstet blir tomt
Nærmest jobben til mannen, sånn at han slipper å stresse med å rekke å hente etter jobben. Jeg jobber ikke i denne kommunen så når jeg har senvakter i bhg så er ikke jeg hjemme før kl 18, så da må han hente. Ligger en barnehage rett ved siden av jobben hans. Sikkert bare 50 meter liksom. Men jeg synes den virker så ukoselig og har innfartsveien til byen rett nedafor med mye tungtrafikk. Mannen har lyst å søke der, jeg har ikkeHvordan definerer du "praktiske alternativene"?
Gøy med shopping da.Hei på dere! Håper dere har en fin dag. Shoppet og storhandlet her. Byttet noe klær til guttungen osv. Snart hente i barnehagen så blir det biff straganoff
Kb som har brekt armebOi, hva har skjedd, deg eller KB?
Jeg gjøre det egentlig uten å tenke over detHehe Joda, men kunne funnet på det samme selv.
Er det nok ikke hellerGod bedring til gutten din hørtes ikke godt ut
Uff da, venstre håper jeg.Kb som har brekt armeb
Ja,kun nødvendige ting da. Ikke helt tiden for å sløse her. Så etter sko til meg selv også,men fant ingen . Ahh gøy .hva shoppet du der? Seikaker er godt.Gøy med shopping da.
Blir ikke mer av det på meg på en stund, ble litt mye på båten og i København.
Er hjemme med lille U i dag, og har strikket en del.
Blir seikaker til middag her, håper jeg, tok fisken litt for sent opp av frysen
Hva skjer?:/Hjemme en tur for å spise og hente hettejakke til kb
Han er nå innlagt ,,fått på gips som byttes etter operasjon i kveld
Lett forJeg gjøre det egentlig uten å tenke over det
Takk for detGod bedring til han
Skjønner deg veldig godt, men også mannen.Nærmest jobben til mannen, sånn at han slipper å stresse med å rekke å hente etter jobben. Jeg jobber ikke i denne kommunen så når jeg har senvakter i bhg så er ikke jeg hjemme før kl 18, så da må han hente. Ligger en barnehage rett ved siden av jobben hans. Sikkert bare 50 meter liksom. Men jeg synes den virker så ukoselig og har innfartsveien til byen rett nedafor med mye tungtrafikk. Mannen har lyst å søke der, jeg har ikke
Eller brekt armOii hva skjedde? Sykt barn?
Han har brekt armenÅå Ja får håpe det! Syke barn er ikke no kjekt ♡
Syk?
Kb har brekt armen, 2 brudd. Må operere inn skruerHva skjer?:/
Det var det jaUff da, venstre håper jeg.
Masse god bedring til han
Oi, hvor skal jeg begynne.Ja,kun nødvendige ting da. Ikke helt tiden for å sløse her. Så etter sko til meg selv også,men fant ingen . Ahh gøy .hva shoppet du der? Seikaker er godt.
Å hjelpes.Kb har brekt armen, 2 brudd. Må operere inn skruer
Det var da enda godt, er ikke han høyrehendt?Det var det ja