Skravletråd november

Hvordan definerer du "praktiske alternativene"?
Nærmest jobben til mannen, sånn at han slipper å stresse med å rekke å hente etter jobben. Jeg jobber ikke i denne kommunen så når jeg har senvakter i bhg så er ikke jeg hjemme før kl 18, så da må han hente. Ligger en barnehage rett ved siden av jobben hans. Sikkert bare 50 meter liksom. Men jeg synes den virker så ukoselig og har innfartsveien til byen rett nedafor med mye tungtrafikk. Mannen har lyst å søke der, jeg har ikke

Hei på dere! Håper dere har en fin dag. Shoppet og storhandlet her. Byttet noe klær til guttungen osv. Snart hente i barnehagen så blir det biff straganoff:D
Gøy med shopping da.
Blir ikke mer av det på meg på en stund, ble litt mye på båten og i København.
Er hjemme med lille U i dag, og har strikket en del.

Blir seikaker til middag her, håper jeg, tok fisken litt for sent opp av frysen

Hjemme en tur for å spise og hente hettejakke til kb
Han er nå innlagt ,,fått på gips som byttes etter operasjon i kveld

Gøy med shopping da.
Blir ikke mer av det på meg på en stund, ble litt mye på båten og i København.
Er hjemme med lille U i dag, og har strikket en del.

Blir seikaker til middag her, håper jeg, tok fisken litt for sent opp av frysen
Ja,kun nødvendige ting da. Ikke helt tiden for å sløse her. Så etter sko til meg selv også,men fant ingen . Ahh gøy .hva shoppet du der? Seikaker er godt.

Nærmest jobben til mannen, sånn at han slipper å stresse med å rekke å hente etter jobben. Jeg jobber ikke i denne kommunen så når jeg har senvakter i bhg så er ikke jeg hjemme før kl 18, så da må han hente. Ligger en barnehage rett ved siden av jobben hans. Sikkert bare 50 meter liksom. Men jeg synes den virker så ukoselig og har innfartsveien til byen rett nedafor med mye tungtrafikk. Mannen har lyst å søke der, jeg har ikke
Skjønner deg veldig godt, men også mannen.
Hvorfor ikke kontakte dem og spørre hvilket opplegg de har.
Dersom det er mye utenfor barnehagens område (skog, park +++++) kan det kanskje veie litt opp

Ja,kun nødvendige ting da. Ikke helt tiden for å sløse her. Så etter sko til meg selv også,men fant ingen . Ahh gøy .hva shoppet du der? Seikaker er godt.
Oi, hvor skal jeg begynne.
Sjokolade, vin, aquevit, parfyme, genser til meg, julekalendre, julepynt, bukse til litte U, kjole til frøkna, gave til babyshower, noen småting til barna+++++
I tillegg så spiste vi på restauranten på båten begge veier og til lunsj inne i København.

Back
Topp