Huff da. Stakkar. Går det bra med han? Hvordan skjedde det ? Masse lykke til og god bedringKb har brekt armen, 2 brudd. Må operere inn skruer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da. Stakkar. Går det bra med han? Hvordan skjedde det ? Masse lykke til og god bedringKb har brekt armen, 2 brudd. Må operere inn skruer
Jo det er han heldigvisDet var da enda godt, er ikke han høyrehendt?
Hadde det ikke særlig godt neiÅ hjelpes.
Stakkars liten
Gikk en del penger da høres det ut somOi, hvor skal jeg begynne.
Sjokolade, vin, aquevit, parfyme, genser til meg, julekalendre, julepynt, bukse til litte U, kjole til frøkna, gave til babyshower, noen småting til barna+++++
I tillegg så spiste vi på restauranten på båten begge veier og til lunsj inne i København.
Gikk bedre når den midlertidige gipsen kom på,nå ligger han åå operasjonsavd å venterHuff da. Stakkar. Går det bra med han? Hvordan skjedde det ? Masse lykke til og god bedring
Tror jeg brukte en 5-6.000,- (om ikke mer) i tillegg til at vi hadde commandør lugarGikk en del penger da høres det ut som
Masse lykke tilGikk bedre når den midlertidige gipsen kom på,nå ligger han åå operasjonsavd å venter
Kjekt å bruke litt ekstra når man reiserTror jeg brukte en 5-6.000,- (om ikke mer) i tillegg til at vi hadde commandør lugar
Takk for detMasse lykke til
Ååånei! Hva har skjedd?Han har brekt armen
Det er lurt ja! Og så tenker jeg litt sånn at mange andre har jo barna sine der, hvorfor skal det ikke være godt nok for oss... men likevel hehe!Skjønner deg veldig godt, men også mannen.
Hvorfor ikke kontakte dem og spørre hvilket opplegg de har.
Dersom det er mye utenfor barnehagens område (skog, park +++++) kan det kanskje veie litt opp
Fikk time på fredagVi var hos øhn på ahus.
HS sendte revisjon.
Var alltid først hos radiolog og så lege
Masse lykke tilFikk time på fredag
Fotballspillig på skolenÅåånei! Hva har skjedd?
Oii da uff stakkars.Eller brekt arm
Spilte fotbaøl, ble taklet, falt og landet på armenOii da uff stakkars.
Hva skjedde?
Supre gaver!!Gps klokke med toveis kommunikasjon til eldste. + stort Michael Jackson veggklistremerke og hvite hansker med paljetter som er fra oldemor da
Til minste ble det gåbil fra jollyroom Så fin!
Tenkt på julegaver til dine?
God ettermiddagGod morgen jenter.
Hvilke planer har dere i dag?
Håper dere har koset dere masseDet gjør jeg også.
Men siden denne 48 timersreglen må vi være hjemme i dag, så koselig