Ja, det gjør vondt i Mammahjertet! Særlig når han har blitt så tynn som han er nå! Heldigvis får vi hjelp nå daSå vondt at han ikke spiser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør vondt i Mammahjertet! Særlig når han har blitt så tynn som han er nå! Heldigvis får vi hjelp nå daSå vondt at han ikke spiser
Uff stakkars masse god bedring til han.Spilte fotbaøl, ble taklet, falt og landet på armen
Ja jeg tror det blir braSupre gaver!!
Vi er ikke helt bestemt på hva vi skal kjøpe... eldste trenger ski, men det må muligens skaffes før jul
Mellomste aner vi ikke!
Minste får ihvertfall seng
Ja det kan gå hardt for seg.. Uff. . Stakkar!Fotballspillig på skolen
TakkUff stakkars masse god bedring til han.
Ha ha bra svarHenger opp tøy, oppdager at lille har tømt ut ut diverse sjampo og balsam flasker, pluss mesteparten av badevannet sitt
"J har du gjort dette?" Spør jeg
"Nei...pappa" sier hun
Er dere på sykehuset?Kb sover igjen å jeg kjedermeg .
Så bra Var på babysang med begge mine. Litt varierende erfaring med det Det ene stedet hadde litt dårlig opplegg synes jeg. Var det mange der?Veldig koselig. Var egentlig negativt innstilt til hele greia, men det er kjempe koselige folk og P koser seg masse der.
Hahaha! Skylder på pappa ja!Henger opp tøy, oppdager at lille har tømt ut ut diverse sjampo og balsam flasker, pluss mesteparten av badevannet sitt
"J har du gjort dette?" Spør jeg
"Nei...pappa" sier hun
Off håper dere får spist litt snartTakk
Både vondt og suuulten så humøret er ikke på topp nå
Haha ja off bare å tørke opp nå.Ha ha bra svar
Haha ja, smart frøken pappa er ikke hjemme heller en gangHahaha! Skylder på pappa ja!
Ja skal være her til i morgenEr dere på sykehuset?
Lov å håpe den operasjonwn skjer snartOff håper dere får spist litt snart
Hva skjer? Hvilken op?Lov å håpe den operasjonwn skjer snart
Uff. Håper ikke du blir sykVondt i magen, trøtt så det svir på øya selv om jeg har sovet, og sånn ulmende hodepine. Håper ikke noe er på gang...
Masse lykke til med operasjon osv. Åh, stakkar gutt altså..Ja skal være her til i morgen
Haha! Er jo da det er lettest å skylde på andreHaha ja, smart frøken pappa er ikke hjemme heller en gang
Legge meg tidlig idag og håpe jeg sover det av megUff. Håper ikke du blir syk