Det er koseligVært på foreldre samtale i BHG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er koseligVært på foreldre samtale i BHG
Håper du har klagetJa jeg å
Her venter jeg ennå på at storebror skal sovne. Han sov til kl 14 idag i bhg selv om vi har gitt beskjed om at han ikke bør sove lenger enn til 13.30 skal jeg ha sjans for å få lagt han til kvelden uten at det blir for sent. Han bør egentlig sovne rundt kl 19 for at det ikke skal bli en urolig natt.Rydderunde i huset så setter jeg meg ned med en kopp te og strikketøyet
Hoho, ja for noenNei er det det ?
Næmmen, huff da! har han falt?Uff brekt arm på kb
Nå venter vi åå rtg å gips
Han halvsover på meg fordi han er så kvalm
Aah. Håper han sovner snart! Ble enig her med bhg at lur nr 2 fra 14-15 var unødvendig da hun holder det gående da hele natta. Så i bhg her sover mi max 2 timer og helst opp før 13Her venter jeg ennå på at storebror skal sovne. Han sov til kl 14 idag i bhg selv om vi har gitt beskjed om at han ikke bør sove lenger enn til 13.30 skal jeg ha sjans for å få lagt han til kvelden uten at det blir for sent. Han bør egentlig sovne rundt kl 19 for at det ikke skal bli en urolig natt.
Håper du også har hatt en fin dagHei på dere titter innom på bussen. Ønsker dere en fin dag
Haha, ja det er jo logiskMan føler seg *litt* dum når man sitter og strikker fortere og fortere siden man ønsker på bli ferdig med ermet får garn-nøstet blir tomt
Shopping er stasHei på dere! Håper dere har en fin dag. Shoppet og storhandlet her. Byttet noe klær til guttungen osv. Snart hente i barnehagen så blir det biff straganoff
Så uheldig stakkars liten..Hjemme en tur for å spise og hente hettejakke til kb
Han er nå innlagt ,,fått på gips som byttes etter operasjon i kveld
Middagen var veldig godShopping er stas
Håper maten smakte!
Jada gjør jo det. Han er en tøfffingÅneeei :O stakkar kb da!! Går det greit med han under omstendighetene?
Takk for detSåpass ille, god bedring!
Nå ligger han i narkose å snprker så nå går det greitUff da:-/. Håper det går greit med han. God bedring til kb
Tusen takk for det ❤Uff stakkars kb.. håper det går bra med han ❤ Lykke til med operasjon og masse god bedring!
Ha ha vittigGubben hører på musikk gjennom headsett. Og går å rydder. Gøy å høre på
Jeg tror nemlig han tror han er en skikkelig rockestjerne der han går å passelig hviskesynger med ekstrem innlevelse og dansemoves
Det er hanJada gjør jo det. Han er en tøfffing