Veldig morsomt synHa ha vittig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig morsomt synHa ha vittig
Blir litt ventetid ..1-1.5 t før operasjonen er ferdig , uff
Har spilt fotballNæmmen, huff da! har han falt?
Ja et deilig å komme seg ut å fått vært litt sosialVi er fast gjeng på minst 6. På det meste er det vel 15stk. Men veldig væravhengig ser det ut som. Kaldt og mye snø idag. Jeg bor rett ved, deilig å komme seg ut av huset uansett vær.
Sitter å glor på en tvHva gjør dere ikveld da?
Hørtes godt ut Kos degLager meg en kakao. Fryser
Dwt vil jeg tro jaVeldig morsomt syn
Dwt hørtes godt utLager meg en kakao. Fryser
Jupp dt blir det og har vært. Kom på sykehuset 11.45 i dagBlir litt ventetid ..
Vi hadde heldigvis våt veibane nedover til Oslo ;-)E 18 fra bærumVis vedlegget 205964 til Drammen nå
God ettermiddag håper du er fornøyd etter besøk?
Hva gjør dere ikveld da?
Uff....har så vondt av ham
Så flott det ble vellykketVeldig koselig. Var egentlig negativt innstilt til hele greia, men det er kjempe koselige folk og P koser seg masse der.
Veldig gøy å leke seg med kameraBlitt smitta av en venninne med kamera hun er så flink til å ta masse bilder av dattera si. Og det har jeg også blitt i det siste
ja det er det fra 2-3 år er stor forskjell! nå ligger henne langt foran og. ligger der 4-5 åringene ligger hunArtig å se hvor fort de utvikler seg
Kan ikke mannen steppe inn da?Noen ganger er jeg drit lei at det alltid er jeg som lager middag!!!!!!!!!!
den har vært så fin den kunne bli ganske forbanna en stund menHåper du også har hatt en fin dag