Kan ikke forestille meg hvor fælt det er bra dere får hjelp!Ja, det gjør vondt i Mammahjertet! Særlig når han har blitt så tynn som han er nå! Heldigvis får vi hjelp nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke forestille meg hvor fælt det er bra dere får hjelp!Ja, det gjør vondt i Mammahjertet! Særlig når han har blitt så tynn som han er nå! Heldigvis får vi hjelp nå da
Funker jo med litt korte også verre med skisko som er for småJa jeg tror det blir bra
Hehe, ja vår trenger vel egentlig synes ski han og. Men tror ikke det blir no særlig skiføre med det første. Men kjipt om det plutselig skulle bli det da. Men da har han jo alltids de gamle han kan bruke.er litt korte men det gjør jo ikke no.
Haha, greit å ha noen å skylde påHenger opp tøy, oppdager at lille har tømt ut ut diverse sjampo og balsam flasker, pluss mesteparten av badevannet sitt
"J har du gjort dette?" Spør jeg
"Nei...pappa" sier hun
Æsj da håper det er falsk alarm!Vondt i magen, trøtt så det svir på øya selv om jeg har sovet, og sånn ulmende hodepine. Håper ikke noe er på gang...
Håper det ja..Æsj da håper det er falsk alarm!
Ja da, er verre med for lange ski. Eller for små sko som du sier Er dere mye på skitur?Funker jo med litt korte også verre med skisko som er for små
Her bør han sove rundt 1.5 time og det gjorde han idag men litt for sent våken:-/. Sovnet rundt 12.30 sa de og sov til rundt 14Aah. Håper han sovner snart! Ble enig her med bhg at lur nr 2 fra 14-15 var unødvendig da hun holder det gående da hele natta. Så i bhg her sover mi max 2 timer og helst opp før 13
Ja da er en i drømmelandNå ligger han i narkose å snprker så nå går det greit
Hurra, så bra å høre at det gikk fint!Håper jeg naila intervjuet idag. Og at jeg blir valgt selvfølgelig. De bestemmer seg ila mnd. Så blir lenge å vente.
Men de var godt fornøyd og sa jeg hadde gjort en veldig god jobb og et positivt inntrykk
Noe bra på?Sitter å glor på en tv
Gjør detHørtes godt ut Kos deg
Det var detDwt hørtes godt ut
Kos deg i kveldRydderunde i huset så setter jeg meg ned med en kopp te og strikketøyet
Har det samme med LJ.. skjønner ikke hva set er...Var da voldsomt så mye tull det skulle være med legging på L for tida... Brukt en time nå og enda ikke sovna.
Lang dag altså...Jupp dt blir det og har vært. Kom på sykehuset 11.45 i dag
Strikker jeg ogLagt barna for en liten time siden, vi har ryddet og nu skal jeg begynne å strikke.
Enn du da?
Haha, så herlig du får filme ham!Gubben hører på musikk gjennom headsett. Og går å rydder. Gøy å høre på
Jeg tror nemlig han tror han er en skikkelig rockestjerne der han går å passelig hviskesynger med ekstrem innlevelse og dansemoves
Ligger i sofa blitt forkjøla igjen og er helt slapp...Hva gjør dere ikveld da?
Håper det går bra1-1.5 t før operasjonen er ferdig , uff
Det hae jeg ogsåUff....har så vondt av ham