Skravletråd november

Ja jeg tror det blir bra :)
Hehe, ja vår trenger vel egentlig synes ski han og. Men tror ikke det blir no særlig skiføre med det første. Men kjipt om det plutselig skulle bli det da. Men da har han jo alltids de gamle han kan bruke.er litt korte men det gjør jo ikke no.
Funker jo med litt korte også:) verre med skisko som er for små:P

Henger opp tøy, oppdager at lille har tømt ut ut diverse sjampo og balsam flasker, pluss mesteparten av badevannet sitt :p

"J har du gjort dette?" Spør jeg
"Nei...pappa" sier hun :p
Haha, greit å ha noen å skylde på:P

titter innom og sier hei :) hektisk dag! men nå har vi fått avklart at det ikke er brennkopper men ettervirking av omgangsyken. så fikk en salve å smøre på så han ikke klør :) helt rødflammete på brystet og magen. N har lagt seg for kvelden så håper vi har fått inn en rutine igjen på henne :)

Aah. Håper han sovner snart! Ble enig her med bhg at lur nr 2 fra 14-15 var unødvendig da hun holder det gående da hele natta. Så i bhg her sover mi max 2 timer og helst opp før 13
Her bør han sove rundt 1.5 time og det gjorde han idag men litt for sent våken:-/. Sovnet rundt 12.30 sa de og sov til rundt 14

Håper jeg naila intervjuet idag. Og at jeg blir valgt selvfølgelig. De bestemmer seg ila mnd. Så blir lenge å vente.

Men de var godt fornøyd og sa jeg hadde gjort en veldig god jobb og et positivt inntrykk :)
Hurra, så bra å høre at det gikk fint!:D
Krysser alt jeg har for deg!!

Gubben hører på musikk gjennom headsett. Og går å rydder. Gøy å høre på

Jeg tror nemlig han tror han er en skikkelig rockestjerne der han går å passelig hviskesynger med ekstrem innlevelse og dansemoves :p
Haha, så herlig:P du får filme ham!

Back
Topp