Håper jeg ogsåHåper det går bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg ogsåHåper det går bra
Gutta går mye på ski rundt på gården og på skolen.Håper det ja..
Ja da, er verre med for lange ski. Eller for små sko som du sier Er dere mye på skitur?
Nei har med pc men den er på rommetHar ikke noe nettbrett med aå du kan se netflix eller no?
Til etter jul engang så da blir det ny narkoswHåper han snart er ferdig. Må han ha skruene i lenge?
Takk for detDu også
Takk søte duUffda. God bedring!!
Det har jegHåper du har klaget
Ja de ble så fineVeldig gøy å leke seg med kamera
Ja stolt mamma!Så gøy
Legevakta i Oslo sentrum... aldri mer! Holder meg til legevakten østHva har skjedd?
Har det. Har slitt en del med søvnen i bhg også, så omsider det det ut til å løsne der også men kjedelig at han da sover så lenge og sovner sent :-/Mye å si den halvtimen for sent :/
Satser på at alt går braJupp er det
Ikke sant pappa får ta skylda for noe mens han er borteHaha, greit å ha noen å skylde på
Niiice så moro. Da gjenstår det bare å finne bolig?Vært på farten i hele dag. Det hadde gått bra. Sjefen ville vi skulle diskutere oss imellom om vi ville flytte før han evt sa han var interessert helt 100%. Ga beskjed igår at vi var interessert i å flytte. De skulle diskutere det på kontoret og gi tilbakemelding. Ikke hørt noe mer ennå
Ja, han skal bare få endelig bekreftet at han får jobben men krysser fingrene for det.Niiice så moro. Da gjenstår det bare å finne bolig?
Hehe, ok! Jeg elsker å gå på ski da. Men er ikke helt god i bekkenet enda, så er spent på hvordan det skal bli med skitur i vinter. Er ikke helt godt med de diagonal-bevegelsene man gjør med å gå på skiGutta går mye på ski rundt på gården og på skolen.
Jeg eier ikke ski engang men må kjøpe meg nå..
Ja hun sovna til slutt. Mannen kom og lurte på om vi skulle bytte. Så da tok han over og da sovna hun på 10 minutter. Han har virkelig et talent der Med førstemann var det motsattHåper det er rolig nå?
Jeg har trentHva gjør dere ikveld da?